30.11.2015 / 10:50
StoryEditor

Sprinter zwycięzca

Świętujący 20-lecie Mercedes-Benz Sprinter zwyciężył w najbardziej profesjonalnym teście flotowym w Polsce w segmencie dużych aut dostawczych.

Po kilkumiesięcznych zmaganiach pokonał siedmiu innych rywali i zdobył tytuł Auta Flotowego 2015 roku. To kolejna taka nagroda dla dostawczego Mercedesa – w ubiegłym roku w swoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 24% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 09:56
StoryEditor
Kiedy przed Wielkanocą będzie największy tłok i kolejki w sklepach spożywczych? Kiedy iść na zakupy? [SONDAŻ]
Słodycze wielkanocne

Według sondażu, tradycyjnie najwięcej Polaków wybiera się na świąteczne zakupy spożywcze tydzień przed Wielkanocą – 29,1 proc. Ten wynik jest prawie identyczny, jak rok temu. Jednocześnie rdr. spadł o 4,7 p.p. odsetek osób ruszających do sklepów na dwa tygodnie przed świętami.

Jak wynika z badania Grupy BLIX i Proxi.cloud, Polacy przeważnie zamierzają zrobić świąteczne zakupy spożywcze tydzień przed Wielkanocą – 29,1 proc. (w ub.r. – 29,7 proc.). Pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Handel europejski ma za sobą wymagający rok. Jak sieci spożywcze radziły sobie na polskim rynku? [RAPORT McKINSEY]

Europejski handel spożywczy ma za sobą trudny rok. Według danych z raportu "State of Grocery Retail 2025: Europe", opracowanego przez McKinsey & Company, w 2024 r. sprzedaż artykułów spożywczych wzrosła po raz pierwszy od 2020 r. w ujęciu realnym – skorygowanym o inflację. Był to jednak wzrost symboliczny. Na tle średniej europejskiej w Polsce sieci handlowe wypadają całkiem nieźle.

Jak wynika z raportu „State of Grocery Retail 2025: Europe” firmy McKinsey & Company, wzrost sprzedaży sieci spożywczych wyniósł w 2024 r. 2,4 proc., czyli nieco powyżej sto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2025 17:51