09.12.2022 / 09:52
StoryEditor

Rozwiązania z gatunku proekologicznych

HL Display (HL)
Coraz więcej Polaków nie tylko deklaruje troskę o środowisko naturalne, ale też świadomie wybiera ekologiczne rozwiązania. Dlatego rezygnuje z produktów konfekcjonowanych, na rzecz tych sprzedawanych luzem.

Z badań wynika, że dla konsumentów zrównoważony rozwój stał się jednym z ważniejszych kryteriów zakupowych. Konsumenci chętnie korzystają w usług sprzedawców, którzy mają podobne spojrzenie na redukcję ilości wykorzystywania tworzyw sztucznych. Równocześnie stawiają na spersonalizowaną ofertę, która pozwala im na możliwość zakupu towaru w ilości jakiej potrzebują - w ten sposób unikają marnowania żywności, redukują ilość opakowań i cieszą się z zaoszczędzonych środków. Badania pokazują, że 79% europejskich klientów uważa, że supermarkety powinny podjąć jeszcze więcej działań, aby zmniejszyć ilość opakowań i odpadów spożywczych.

Wiedząc o tym, firma HL Display w swojej ofercie posiada szerokie portfolio produktów, które wpisują się w zakres zrównoważonego rozwoju, a równocześnie może się pochwalić nowymi rozwiązaniami, które powstały by sprostać rosnącym potrzebom rynku.

"Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu, nasze proekologiczne rozwiązania mają na celu wspieranie naszych klientów w oferowaniu produktów z możliwością wielokrotnego uzupełniania. Jest to również sposób, aby pomóc im w spełnieniu wymogów prawnych w branży detalicznej. W obecnej sytuacji gospodarczej, gdy konsumenci są świadomi większych kosztów, tańsze produkty sprzedawane luzem mogą być dodatkową zachętą dla konsumentów do robienia zakupów w sposób bardziej zrównoważony i oszczędny. W dłuższej perspektywie, rozwiązania pomagają naszym klientom budować swój wizerunek w zakresie zrównoważonego rozwoju i lojalności klientów", komentuje Rafał Lewandowski, Commercial Director w HL Display Polska.

Jako globalny dostawca produktów i rozwiązań poprawiających jakość zakupów, HL Display oferuje szereg innowacyjnych i proekologicznych rozwiązań, aby pomóc detalistom zbliżyć się do ich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Oto niektóre rozwiązania i systemy merchandisingowe, które pomagają w rozwiązywaniu kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem:

Pojemniki do sprzedaży produktów na wagę, które redukują ilość odpadów opakowaniowych:

Pojemniki grawitacyjne 4eBIN™ mogą być instalowane jako samodzielne elementy ekspozycji lub można je zintegrować z innymi kategoriami w sklepie. Sprzedaż produktów luzem zmniejsza ilość odpadów opakowaniowych, daje kupującym swobodę wyboru i mieszania, a detalistom często przynosi wyższą rentowność. Pojemniki gwarantują całkowitą szczelność oraz doskonałą widoczność produktu, zamkniętego w higienicznym systemie. Pojemniki wykonane są z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu, który posiada odpowiedni certyfikat do kontaktu z żywnością.

Pojemniki PodBin™ to zupełnie nowa formuła uzupełniania, która rozwiązuje problemy związane z identyfikowalnością produktów, obsługą w sklepie oraz możliwościami komunikacji i budowania wizerunku marki. Składa się ze szczelnego pojemnika PodBox™ opracowanego przez wiodącego dostawcę opakowań papierowych na świecie - Smurfit Kappa, zapobiega ingerencji i poprawia trwałość produktu. Uzupełnianie zapasów odbywa się w prosty sposób poprzez wymianę opakowań. Dostępność miejsca na komunikację jest dodatkową zaletą.

Pojemniki na płyny FlowBin – oferują bezopakowaniowy merchandising produktów płynnych, takich jak detergenty czy szampony. Nie wymagają zasilania elektrycznego. Są łatwe w użyciu, proste do uzupełnienia i wykonane z myślą o bezpieczeństwie.

Pojemniki FlowBin  

Pojemniki zasypowe - 3eBin™ i GoMix są wyposażone w pyłoszczelne pokrywy chroniące produkty, posiadają atest do kontaktu z żywnością. Są łatwo montowane na półkach lub belkach, mogą być wysuwane w celu

uzupełnienia bez konieczności zdejmowania pojemnika z mocowania. Istnieje wiele konfiguracji pojemników o różnych rozmiarach, które mogą być uzupełnione o asortyment oświetleniowy Ad'Lite™ firmy HL. 

Rozwiązania pomagające zmniejszyć marnotrawstwo świeżej żywności:

Sigma™ to flagowe rozwiązanie HL Display dla sklepów detalicznych, które poszukują sposobu na atrakcyjną, bogatą ekspozycję świeżych produktów, napędzającą sprzedaż, zmniejszającą straty i odpady. Sigma składa się z systemu półek i regałów dedykowanych do chłodziarek, wykonanych z anodyzowanego aluminium. Materiał ten jest całkowicie odporny na rdzę, odpryskiwanie i łuszczenie się, a ponadto umożliwia lepszą cyrkulację chłodnego powietrza, co bezpośrednio przekłada się na okres trwałości i jakości asortymentu. Rozwiązanie to pozwala na bogatą ekspozycję warzyw i owoców bez konieczności gromadzenia dużej ilości zapasów. System ogranicza także ilość opakowań z tworzyw sztucznych, co pozwala klientom na wyrobienie bardziej zrównoważonych nawyków zakupowych. Marnotrawstwo żywności jest znaczenie ograniczone, a poprawa wyników sprzedaży wynosi nawet 30% (testowane sklepy przez HL Display we Francji, Finlandii i Wielkiej Brytanii, 2018). Niewątpliwe Sigma™ jest systemem, który przynosi zarówno zyski dla sklepu jak i korzyści dla naszej planety.

FreshCase™ - modułowe systemy ekspozycyjne przeznaczone do montażu na półkach, stołach czy powierzchniach ściennych. Rozwiązanie jest przeznaczone do ekspozycji produktów w temperaturze otoczenia. Tray’e FreshCase™ są dostępne w różnych wymiarach i z opcją różnych frontów, a całość wykonana jest w 50% z tworzywa sztucznego z recyklingu. To idealne rozwiązanie dla produktów luzem, gdzie nie są wymagane duże ilości zapasów. Mimo to rozwiązanie pozwala na stworzenie bogato wyglądającej ekspozycji.
FreshCase™

Stoły ekspozycyjne FreshGrid występują w formie różnych modułów, które można dostosować do wielkości sklepu, uzyskując ich optymalny układ. Istnieje szereg opcji dla towarów

sprzedawanych luzem i mieszanych, a regulowane nachylenie stołu zapewnia maksymalną widoczność. Jest to idealne rozwiązanie dla produktów bez opakowań sprzedawanych w temperaturze otoczenia.

Systemy pozwalające na automatyczny merchandising produktów, które oszczędzają czas pracy pracowników oraz są przyjazne dla środowiska

Ze względu na ochronę środowiska coraz więcej detalistów decyduje się na stosowanie chłodziarek i zamrażarek z drzwiami. Skutkiem tego jest ponowna analiza rozwiązań w zakresie merchandisingu, tak aby asortyment był bardziej widoczny i wymagał mniej nakładów pracy przy jego obsłudze.
Dodatkowo detaliści i producenci chętnie zmieniają opakowania, starając się zmniejszyć zużycie plastiku i zwiększyć możliwość recyklingu. Sprawdzone rozwiązania firmy HL w zakresie automatyzacji półek takie jak Next™, Multivo™Max i Roller Track™ czy Optimal™ świetnie funkcjonują w chłodnym lub mroźnym środowisku, dodatkowo rozwiązują kwestie związane z utrzymaniem porządku w sklepie, odciążają personel i zwiększają sprzedaż.

Włączenie zrównoważonego rozwoju do standardów i praktyk biznesowych pomoże detalistom i producentom spełnić oczekiwania interesariuszy. Rozwiązania merchandisingowe HL Display pomagają detalistom we wzmacnianiu wiarygodności w zakresie zrównoważonego rozwoju, kreowania wizerunku i zdobywaniu lojalności klientów. Przekonaj się sam odwiedzając stronę https://www.hl-display.com/pl lub kontaktując się przez https://www.hl-display.com/pl/skontaktuj-sie-z-nami/

O firmie HL Display

HL Display oferuje swoim klientom szerokie portfolio gotowych narzędzi do komunikacji wewnątrzsklepowej oraz rozwiązań merchandisingowych. Tworzy również indywidualne projekty i usługi mające na celu poprawę doświadczenia zakupowego przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności kosztowej i dbałości o środowisko naturalne. Firma powstała w 1954 roku. W ciągu blisko 70 lat działalności stała się światowym liderem w obszarze merchandisingu sklepowego i rozwiązań komunikacyjnych. Rozwiązania przedsiębiorstwa, które jest obecne w ponad 70 krajach można znaleźć w 295 tys. placówek detalicznych na całym świecie.

22. grudzień 2024 12:01