29.11.2013 / 17:51
StoryEditor

Płatności mobilne Biedronki

()
W drugiej połowie października wystartowała iKasa – system płatności mobilnych Biedronki. To mała rewolucja, bo największa sieć detaliczna jako ostatni spośród potentatów, akceptowała wyłącznie gotówkę.

Przez wiele lat Jeronimo Martins Polska (JMP), właściciel Biedronki, wzbraniał się przed wprowadzeniem płatności kartami, ze względu na wysokie opłaty interchange, wynoszące prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 17:21
StoryEditor
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor w Lagardère Travel Retail prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Doświadczony menedżer weźmie udział w debacie rysującej przyszłość handlu
Dariusz Sinkiewicz, CEO ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail, prelegentem na kongresie Retail Trends 2025 (fot. materiały prasowe)

Dariusz Sinkiewicz, CEO ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail, opowie o trendach, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym. Zrobi to podczas specjalnej debaty na scenie “Future of retail” w trakcie tegorocznej edycji kongresu Retail Trends.

Dariusz Sinkiewicz to doświadczony menedżer od ćwierćwiecza zawodowo związany z sektorem handlu. Od 2001 r. pracuje w firmie Lagardère Travel Retail, będącej globalnym lid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 12:14
StoryEditor
Lidl startuje z wielkanocną loterią wartą ponad 800 tys. złotych. Ile może wygrać jeden klient?
Lidl startuje z wielkanocną loterią wartą ponad 800 tys. złotych. Ile może wygrać jeden klient? (fot. Shutterstock)

Lidl Polska ponownie uruchamia świąteczną loterię, dając swoim klientom szansę na zdobycie bonów na zakupy. Od 10 marca do 18 kwietnia każda osoba, która zrobi zakupy za minimum 99 zł, może wziąć udział w losowaniu. Co można wygrać?

W ramach loterii Lidl co minutę losowane są bony na zakupy. Można wygrać bon o wartości 20, 50 lub 100 zł. Dodatkowo każdego dnia z uczestników loterii będzie wybierana jedna os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 08:52