12.02.2018 / 13:06
StoryEditor

Grupa Rovita z mocnym spadkiem sprzedaży w 2017 r.

(Rovita)
Po czterech kwartałach 2017 roku Grupa Rovita zrealizowała sprzedaż na poziomie blisko 265 mln zł, to prawie o 32 mln zł mniej niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku.

W samym IV kw. 2017 r. Rovita zanotowała obrót w wysokości 54 mln zł, tj. o 1 mln zł więcej niż w IV kw. roku 2016. Niższy poziom obrotów w czterech kwartałach związany jest z m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 12:27
StoryEditor
Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej: Nie mamy Donalda Trumpa, rynek jest stabilny
Igor Tikhonov (fot. Kompania Piwowarska)

Zdaniem prezesa Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego “Browary Polskie” i jednocześnie szefa Kompanii Piwowarskiej Igora Tikhonova polski rynek piwa pozostaje stabilny, ale branża oczekuje od strony rządowej więcej przewidywalności.

Sprzedaż piwa w Polsce w zeszłym roku wolumenowo spadła o 1,7 proc., a wartościowo urosła nieznacznie - o 0,2 proc. Rynek stoi więc niemal w miejscu i nie generuje strat główn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 08:10
StoryEditor
Sprzedaż internetowa w Polsce z mocnym wzrostem. Pomogły w tym zwiększone e-zakupy żywności i napojów
Na zdj. kurier Frisco (mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)

W styczniu br. Polacy wydali na zakupy internetowe o 9,4 proc. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego. Na taki wynik wpływ miały przede wszystkim zwiększone e-zakupy żywności i napojów (+43,6 proc. r/r), odzieży i obuwia (+14,8 proc. r/r), mebli i sprzętu RTV/AGD (+9,5 proc. r/r) oraz farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego (+6,6 proc. r/r). Natomiast spadek sprzedaży odnotowały książki i prasa (-31,4 proc. r/r).

Decyzje Polaków o zakupach internetowych przełożyły się na wyższy w ujęciu rocznym udział e-sprzedaży w styczniowej sprzedaży detalicznej, który wyniósł 9,1 proc. (rok temu był...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. luty 2025 20:54