17.11.2020 / 12:19
StoryEditor

COVID-19 nie wpływa negatywnie na działalność Grupy Delko

Ponad 12 tys. SKU, w tym kosmetyki i chemia gospodarcza – jest w czym wybierać. A na zamówienie klienta drogeria jest w stanie sprowadzić w zasadzie każdy produkt, którego nie ma w regularnej ofercie (fot. M.Pobocha)
Notowana na GPW hurtownia Delko, publikowała sprawozdanie o swojej sytuacji w kontekście zagrożenia epidemiologicznego COVID-19, zgodnie z zaleceniem Europejskiego Urzędu Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych oraz Komisji Nadzoru Finansowego.

Grupa Delko informuje, że prowadzi normalną działalność gospodarczą. Nie wystąpiły dotychczas żadne wydarzenia, które by w sposób istotny oddziaływały na wielkość sprzedaży lub ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex: Biznes poradzi sobie w każdych warunkach (WIDEO)
Krzysztof Pawiński, Grupa Maspex (fot. Wh)

Szef jednego z największych producentów żywności w Europie Środkowej podkreślał w rozmowie w studiu Retail Trends 2025, że mimo geopolitycznych wyzwań, biznes da sobie radę w niestabilnych czasach. Mówił też o wyzwaniach związanych z regulacjami prawnymi. Zobacz rozmowę wideo z prezesem Grupy Maspex.

- Nie sądziłem, że dożyję momentu, w którym wartości, w które wierzyłem, przestaną być azymutem i wyznaczać kierunki zachowań. To nie świadczy źle o wartościach, a o tych, którz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:33
StoryEditor
Biedronka wchodzi na kolejny rynek. Czy to Rossmann będzie największą ofiarą działań dyskontera?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka rozszerza swoją działalność o kolejny segment rynku. Sieć handlowa należąca do Jeronimo Martins wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków do włosów pod marką NIUQI. Jakie produkty trafiły na półki i co wyróżnia tę linię na tle konkurencji?

Biedronka poszerza portfolio produktów o nową linię kosmetyków do włosów. Nowość została wprowadzona w ramach marki własnej NIUQI, która do tej pory kojarzona była z kosmetykami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 12:39