21.09.2015 / 12:19
StoryEditor

Biedronka wspiera młodych sportowców

Biedronka została partnerem Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki, który wspiera sportowców w wieku 16-22 lata.

Dzięki zaangażowaniu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci, dwunastu z nich otrzyma roczne stypendia w wysokości od 10 000 do 15 000 zł. Budżet wynosi łącznie 150 000 zł. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Auchan, Biedronka, Lidl, Poczta Polska, Mars, system kaucyjny, najnowsze dane o inflacji
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. mat. pras., Unsplash, Shutterstock, wiadomoscihandlowe.pl)

W tym tygodniu Biedronka wyjawiła gdzie otworzy pierwsze sklepy na Słowacji, Poczta Polska przedstawiła plan transformacji a Mars ogłosił przejęcie spółki Kellanova. Poznaliśmy też obawy handlu wobec systemu kaucyjnego oraz branży tytoniowej wobec drastycznych podwyżek akcyzy. GUS podał najnowsze dane o inflacji.

1. Biedronka odsłania karty. Wiemy gdzie sieć otworzy pierwsze sklepy na Słowacji!

Biedronka intensywnie przygotowuje się do otwarcia sklepów na Słowacji. Wiemy już w któryc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 11:54
StoryEditor
Napoje Aldi w paczkomatach InPost. Po co? Którzy klienci automatów mogą liczyć na niespodziankę?
Napoje Aldi w paczkomatach Inpost, fot. Aldi

Sieć dyskontów Aldi Polska postanowiła we współpracy z firmą Inpost przeprowadzić kampanię, w ramach której klienci sieci paczkomatów odbierający swoje paczki otrzymają niespodzianki w postaci napojów Cola River, czyli produktów marki własnej niemieckiego operatora. Niestety prezenty będą mogli otrzymać mieszkańcy wybranych regionów kraju. Których?

W maju br. sieć Aldi przewprowadziła w Polsce inną ciekawą kampanię. Mieszkańcy wybranych śląskich miast czekając na autobus mogli poczuć zapach… truskawek. Dyskonter zamontował...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2024 02:39