27.02.2020 / 11:01
StoryEditor

Walmart szuka inwestora dla brytyjskiej sieci Asda. Rozważa też emisję akcji

Asda Supercentre w Inverness (fot. Flickr / Glen Wallace [CC BY-SA 2.0])
Walmart po nieudanej próbie sprzedaży sieci Asda konkurencyjnej Sainsbury‘s – transakcję zablokował brytyjski regulator rynku CMA – zmienia strategię i poszukuje inwestora. Amerykański gigant rozważa też emisję publiczną akcji IPO.

Walmart i Asda wydały wspólne oświadczenie, w którym przyznają, że trwają poszukiwania strategicznego inwestora dla brytyjskiej sieci, jednej z Big Four na tamtejszym rynku. „Mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 16:25
StoryEditor
Zarobki w hurtowniach cash & carry. Eurocash, Makro i Selgros nie chcą chwalić się, ile można zarobić w halach sieci
Sieć Selgros informuje, że w 2024 r. średnia wartość podwyżki wynagrodzeń w halach tej sieci wyniosła 11 proc. (fot, materiały prasowe)

Eurocash, Makro oraz Selgros to wiodący operatorzy hal cash & carry w Polsce. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl zapytała każdą z tych sieci o to, ile wynosi wynagrodzenie, które proponuje pracownikom, od czego zależy jego wysokość oraz jak wygląda kwestia podwyżek dla tej grupy.

Największym operatorem na rynku cash & carry w Polsce - pod względem liczby placówek - jest Grupa Eurocash. Na koniec czerwca 2024 r. prowadziła ona 172 hale tego typu (in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 16:57
StoryEditor
Nowe zamiast naprawy. Dlaczego konsumenci wybierają mniej zrównoważone rozwiązania?
Nowe zamiast naprawy. Dlaczego konsumenci wybierają mniej zrównoważone rozwiązania? (fot. Shutterstock)

W dobie globalnych kryzysów — pandemii, recesji gospodarczej, wojny oraz zmian klimatycznych — coraz więcej konsumentów deklaruje zainteresowanie wydłużaniem cyklu życia produktów. Jednak pomimo możliwości naprawy, klienci wolą wyrzucić produkt i kupić nowy. Czemu tak się dzieje?

Badanie Circular Voice przeprowadzone na 5000 respondentów w pięciu krajach (Polska, Dania, Szwecja, Norwegia i Finlandia) i pokazuje ono, że 54 proc. deklaruje większe zaint...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. luty 2025 21:22