03.09.2021 / 09:05
StoryEditor

Tesco definitywnie zakończy działalność operacyjną w Polsce już 31 października. Znamy listę sklepów zamykanych na stałe

Hipermarket Tesco (Shutterstock)
31 października swoje działanie zakończą wszystkie sklepy Tesco w Polsce - zarówno te, których konwersja na Netto planowana jest po tej dacie, jak i te, które nie będą podlegać transformacji. Poznaliśmy aktualną listę sklepów przechodzących rebranding na Netto, listę sklepów zamykanych przed remontem, a także listę sklepów zamykanych na stałe.

Jednocześnie od 1 listopada nabyte przez Salling Group od Tesco centra dystrybucyjne w Gliwicach i Teresinie będą obsługiwały wyłącznie sklepy Netto, podała firma.

Nett...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 12:18
StoryEditor
Lidl w Polsce buduje wizerunek dyskontu z mocną lokalną ofertą

Dla miłośników tradycji i smaków związanych z różnymi regionami, Lidl Polska przygotował specjalną ofertę. Z okazji Tygodnia Regionalnego, od poniedziałku, 17 marca, w sklepach sieci dostępne są produkty marki Regionalne Szlaki i Regionalne Polskie Szlaki.

Jak smakuje Polska? Odpowiedź na to z pozoru proste pytanie wcale nie jest taka oczywista. Dzięki Tygodniowi Regionalnemu w sklepach sieci Lidl Polska można skosztować typowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 15:02
StoryEditor
Glovo chce być marketplace‘em przyszłości. Szef q-commerce Glovo w Polsce opowiada o planach firmy oraz perspektywach dla całej branży delivery
Jak będzie wyglądać przyszłość Glovo?  (fot. mat.pras.)

– Branża q-commerce przestaje być jedynie uzupełnieniem handlu detalicznego, ale coraz częściej staje się jego alternatywą – twierdzi Dawid Ledziński. Portal wiadomoscihandlowe.pl porozmawiał z szefem q-commerce Glovo w Polsce o obecnej sytuacji branży delivery, kierunkach jej rozwoju i przyszłości samej firmy.

Jak twierdzi Dawid Ledziński, szef q-commerce Glovo w Polsce, konsumenci oczekują błyskawicznego dostępu do produktów z różnych kategorii, nie tylko spożywczych. – W Glovo obser...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 19:54