24.06.2023 / 23:33
StoryEditor

Sieć Circle K finalizuje przejęcie 2200 sklepów i stacji paliw od firmy Total. Ile Kanadyjczycy wydadzą na przejęcie, które zmieni rynek?

Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)
Hans-Olav Høidahl wiceprezes wykonawczy Circle K Europe and CEO Circle K AS poinformował, że francuski koncern Total Energies przyjął ofertę kanadyjskiego koncernu Couche-Tard dotyczącą nabycia aktywów handlowych w Krajach Beneluksu i Niemczech. Hans-Olav Høidahl określił tę inwestycję jako "ważny kamień milowy" w rozwoju sieci Circle K.

Hans-Olav Høidahl wiceprezes wykonawczy Circle K Europe and CEO Circle K AS poinformował, że w najbliższych miesiącach firma będzie współpracować z urzędem antymonopolowym UE w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 12:44
StoryEditor
Wojna i pokój. Dlaczego polscy klienci sklepów boją się wrzucać produkty do koszyków?
Niska konsumpcja - dlaczego polscy klienci sklepów boją się wrzucać produkty do koszyków? (fot. Shutterstock)

Branża FMCG ma problem. Konsument nie kupuje i pomimo wszystkich wysiłków branży, żeby podnieść konsumpcję i wydatki klientów, nie chce się to zmienić. Odbicia w pierwszej połowie 2024 roku nie było. W kolejnych miesiącach ma być trochę lepiej co pokazują rosnące wpływy z podatku VAT do budżetu państwa. Eksperci wskazują, co może być przyczyna takiego zachowania klientów sklepów i kiedy detaliści mogą spodziewać się zmiany.

Według wielu ekonomistów jednym z ważnych czynników, który wpływa na ograniczenie wydatków przez polskich konsumentów jest odbudowa oszczędności nadszarpniętych przez wysoką inf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 17:21
StoryEditor
Coca-Cola z ciastkiem Oreo tylko w Żabce. Od kiedy będzie można ją kupić?
Coca-Cola Zero o smaku ciasteczka Oreo, fot. Coca Cola

Puszka Coca-Cola Zero Cukru w limitowanej edycji Oreo będzie dostępna w jedynie wybranych sklepach Żabka. Wiemy kiedy napój trafi do sprzedaży.

Firma Coca-Cola wprowadza na polski rynek puszkę napoju Coca-Cola Zero Cukru w limitowanej edycji Oreo. Projekt jest częścią globalnej platformy Creations, w ramach której prez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 13:47