30.01.2020 / 06:29
StoryEditor

PKN Orlen: Nasz biznes pozapaliwowy urósł w ubiegłym roku o 169 mln zł

Stacja paliw Orlen (fot. mat. prasowe)
PKN Orlen rozwija detaliczny segment pozapaliwowy. Marża w tym obszarze wzrosła w ubiegłym roku o 169 mln zł. Koncern ma nadzieję, że do końca 1. kwartału 2020 r. uda się zakończyć proces przejęcia sieci Ruch SA.

– Udział biznesu pozapaliwowego w ogólnej masie marży wynosi 28 proc. Udział ten zdecydowanie rośnie rok do roku. Paliwa zwiększyły nam bazę, ponieważ ich sprzedaż w 2019 r. wzr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 15:15
StoryEditor
Rynek handlowy w Warszawie się zmienia dzięki rozwojowi sieci stacji Metra. Szykuje się rozbudowa podziemnej kolei. Co to oznacza dla detalistów?
Stacja metra ”Księcia Janusza” na linii M2 (fot. Shutterstock)

Rozbudowa warszawskiego metra to inwestycja, która wykracza daleko poza sferę transportu. Zmienia nie tylko sposób przemieszczania się mieszkańców, ale też ich codzienne wybory konsumenckie. Jak dokładnie infrastruktura podziemna wpływa na lokalny handel i kto na tym zyskuje?

Rozbudowa II linii warszawskiego metra, obejmująca nowe stacje w dzielnicach Wola i Targówek, znacząco wpłynęła na funkcjonowanie miejskiego ekosystemu handlowego. Analiza przep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 16:39
StoryEditor
Kupować nie za swoje. Dlaczego płatności odroczone stają się standardem w Polsce?
52 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują możliwości płatności odroczonej (fot. Shutterstock)

Odroczone płatności przestają być jedynie wygodnym udogodnieniem – dziś wpływają na decyzje zakupowe milionów konsumentów. Nowy raport PayPo rzuca światło na zmieniające się preferencje klientów i rosnące znaczenie BNPL w handlu. Dlaczego brak tej opcji może oznaczać dla sklepów realne straty?

Z najnowszego raportu PayPo "Polak na zakupach z BNPL" wynika, że 52 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują możliwości płatności odroc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2025 01:48