20.07.2021 / 18:08
StoryEditor

LVMH przejmuje kontrolę nad marką streetwearową Off-White i domem mody Etro

Prezes LVMH, Bernard Arnault, jest dobrej myśli, jeśli chodzi o perspektywy LVMH w tym roku, choć przyznaje, ze nie wie jaki będzie wpływ epidemii koronawirusa na dochody grupy (fot. pl.m.wikipedia.org)
Francuska luksusowa grupa LVMH przejmuje 60 proc. udziałów w Off-White , marce projektanta Virgila Abloha, który od 2018 roku odpowiada za męskie kolekcje Louis Vuitton. Luksusowa grupa Bernarda Arnaulta nabywa także większościowy pakiet udziałów w mediolańskim domu mody Etro.

LVMH poinformowało we wtorek, że przejęło większościowy pakiet udziałów w Off-White, marce zapoczątkowanej w Mediolanie w 2013 roku przez amerykańskiego projektanta Virgila Ablo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 14:53
StoryEditor
Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska, na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o tym, jak marki własne i brandy walczą o konsumentów
Jerzy Roguski, dyrektor ds. Komercyjnych i Rozwoju Handlu w Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Jerzy Roguski, dyrektor ds. Komercyjnych i Rozwoju Handlu w Żabka Polska, będzie jednym z prelegentów kongresu Retail Trends 2025. Jako ekspert z ponad 19-letnim doświadczeniem w branży handlowej, weźmie udział w debacie pt.: "Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?".

Żabka Polska to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się sieci handlowych w Europie, a jej model convenience i marki własne odgrywają kluczową rolę w strategii rozwoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 19:27
StoryEditor
Pepco, Kik, Action i Dealz mocno rosną! Te sieci nie tylko zwiększają udziały w rynku, ale także rozpoznawalność wśród konsumentów. Co się tam kupuje?
(fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Rrynek dyskontów niespożywczych w Polsce rozwija się w imponującym tempie. Jak pokazują analizy firmy PMR, pod koniec 2024 roku w Polsce działało blisko 3 000 takich sklepów, a wartość rynku przekroczyła 13 miliardów złotych. Co stoi za sukcesem tego konceptu handlowego?

To według danych PMR dyskonty przemysłowe zanotowały prawie trzykrotny wzrost w porównaniu z 2018 rokiem. Marki takie jak Pepco, Kik, Action i Dealz stały się stałym elementem c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 16:13