13.07.2017 / 09:53
StoryEditor

Fuzja Tesco i Bookera: rozpoczyna się faza 2. kontroli antymonopolowej

Tesco Express w Wootton, WB (fot. By Editor5807 (Own work) [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or CC BY 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/)
Planowane przejęcie największego brytyjskiego dystrybutora FMCG przez Tesco jest kontrolowana przez miejscowy urząd antymonopolowy Competition and Markets Authority (CMA). 30 czerwca firmy wystąpiły do CMA z wnioskiem o przyspieszenie procedur kontrolnych. Urząd przystąpił właśnie do fazy 2. kontroli, w trakcie której przeprowadzone zostaną bardziej szczegółowe badania wpływu transakcji na rynki lokalne – informuje portal Forecourt Trader.

W maju CMA rozpoczęło fazę 1. dochodzenia w sprawie połączenia Tesco i Bookera. Pod koniec czerwca obie firmy poprosiły urząd, aby wszedł na „szybką ścieżkę” postępowania, czyli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 09:43
StoryEditor
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Moje Cena – nowy hard dyskont pod Warszawą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W marcu rozpoczął działalność hard dyskont Moja Cena, zlokalizowany przy Trakcie Brzeskim na obrzeżach Warszawy. Sklep należy do spółki Torgservis PL, ściśle powiązanej z rosyjskimi oligarchami, objętymi ukraińskimi sankcjami. To ich kolejna próba wejścia na polski rynek. O wcześniejszych jako pierwszy informował portal wiadomoscihandlowe.pl.

Twardy dyskont Moja Cena mieści się w jednej z hal magazynowych na obrzeżach Warszawy, w miejscowości Wesoła, przy Trakcie Brzeskim. Placówka należy do spółki Torgservis PL, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 13:36
StoryEditor
Biedronka "raczej nie spodziewa się" wzrostu sprzedaży LfL w pierwszym kwartale. Jakie są prognozy sieci na cały 2025 r.?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Biedronka prognozuje, że ze względu na niekorzystny efekt kalendarzowy osiągnięcie wzrostu sprzedaży na bazie porównywalnej w pierwszym kwartale 2025 r. będzie bardzo trudne. Dynamika rynku wymusza wzrost konkurencji. Jeśli rynek nie będzie rósł, detalista skoncentruje się na zwiększaniu wydajności i optymalizacji kosztów, by chronić marże.

- W pierwszym kwartale 2025 r. mieliśmy do czynienia z silnym efektem kalendarzowym, w związku z faktem, że wielkanocny szczyt zakupowy przypada dopiero na drugą połowę kwiet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. kwiecień 2025 14:58