16.05.2017 / 14:20
StoryEditor

Emperia Holding w całości dla inwestora, najlepiej finansowego

Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding (fot. materiały prasowe)
Spółka Emperia Holding, do której należy sieć Stokrotka poinformował kilka dni temu, że rozpoczyna proces pozyskania inwestora. Jak powiedział Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding potencjalny inwestor może objąć 100 proc. akcji spółki. Firma jest otwarta na różne opcje, jednak większą wartość może przynieść firmie inwestor finansowy.

Emperia jest otwarta na oferty od inwestorów branżowych oraz finansowych. – Warunki dla wszystkich zainteresowanych będą takie same. Mamy nadzieję, że inwestor będzie gotowy prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 13:30
StoryEditor
InPost startuje z nową usługą. Cross network będzie dostępne dla biznesowych i indywidualnych klientów. W jaki sposób działa i ile kosztuje?
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, uruchomiła usługę dostaw międzynarodowych pomiędzy Polską a Francją, Hiszpanią, Portugalią, Włochami, Belgią, Holandią oraz Luksemburgiem. Umożliwi to zarówno sklepom internetowym, jak i klientom indywidualnym szybką wysyłkę i dostawy za granicę, przy najniższej na rynku cenie.

Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost  podkreśla, że dzięki naszej nowej usłudze wysłanie prezentów świątecznych lub ważnych przesyłek do rodziny i przyjaciół za grani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 19:22
StoryEditor
Reklamy piwa głównym winowajcą przedwczesnej inicjacji alkoholowej nieletnich. Swoje za uszami mają też pobłażliwi sprzedawcy
WHO wskazuje, że sponsoring wydarzeń sportowych przez browar buduje pozytywne nastawienie do piwa jako kategorii oraz zwiększa jego społeczną akceptację (fot. Shutterstock)

77 proc. osób niepełnoletnich zetknęło się z reklamami piwa - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Instytutu Człowieka Świadomego. Zdaniem ekspertów, ich powszechność jest jednym z trzech głównych czynników przyczyniających się do przedwczesnej inicjacji alkoholowej dzieci i młodzieży. Pozostałe dwa to przyzwolenie dorosłych oraz wpływ grupy rówieśniczej.

Od reklamy piwa nie da się nieletnich uchronić - alarmują eksperci z Instytutu Człowieka Świadomego (organizacja pozarządowej, zajmująca się tematyką związaną ze zdrowiem p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:47