27.03.2022 / 10:49
StoryEditor

Carrefour rozmawia o sprzedaży biznesu w Tajwanie. Czy pożegna się również z Polską?

Na zdj. Carrefour w tajwańskim Kaohsiung (fot. Andy.LIU / Shutterstock)
Firma Uni-President, która ma 40 proc. udziałów w tajwańskim oddziale sieci Carrefour, prowadzi rozmowy o odkupieniu pozostałych 60 proc. udziałów - donosi Bloomberg. Jeśli negocjacje zakończą się pomyślnie, będzie to oznaczało opuszczenie Republiki Chińskiej przez francuskiego giganta spożywczego. Opublikowana informacja podsyca plotki o potencjalnym eksodusie sieci także z Polski. Rok temu Reuters twierdził bowiem, że Carrefour rozważa sprzedaż aktywów w Tajwanie oraz właśnie w naszym kraju.

Według Bloomberga negocjacje dotyczące sprzedaży pakietu większościowego w tajwańskim oddziale Carrefoura wciąż się toczą i nie jest przesądzone, że obie strony dojdą do porozum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 17:56
StoryEditor
Wielkopolska jest liderem w zbiórce zużytego oleju. Stawia na olejomaty
Jeden z olejomatów stanął w miejscowości Dąbrówka przy ul. Malinowej, tuż przy Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu (fot. Gmina Dopiewo)

Mieszkańcy już dziesięciu miejscowości w Wielkopolsce mogą korzystać z olejomatów, które umożliwiają zbiórkę zużytego oleju spożywczego. Inicjatywa ma na celu ochronę środowiska i promowanie recyklingu.

Zużyty olej, zamiast trafiać do kanalizacji, może być przetwarzany na biopaliwa, kosmetyki, środki czystości czy biodegradowalne tworzywa sztuczne.

Jak skorzystać z olejo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.02.2025 / 08:00
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Udało nam się wyprzedzić rynek o kilka punktów procentowych. To był drugi, trudny rok z rzędu
Sławomir Leszczyński, Makro Polska (mat. prasowe)

Fragment obszernego wywiadu ze Sławomirem Leszczyńskim, członkiem zarządu i dyrektorem pionu handlowego w Makro Polska, poświęcony sytuacji na niezależnym rynku gastronomicznym. W niektórych miesiącach mieliśmy do czynienia raczej ze stagnacją niż zdrowym wzrostem – mówi menedżer.

Jak wygląda sytuacja na rynku? Jakie są kluczowe wyzwania z nią związane?

Zacznijmy od gastronomii. Rozpatrujemy ją z perspektywy oczekiwań, jakie mieliśmy na początku 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:54