17.03.2021 / 20:32
StoryEditor

Carrefour finalizuje przejęcie Supersol, sieci 170 supermarketów i sklepów convenience

Carrefour planuje szybki rebranding przejętych sklepów Supersol w Hiszpanii (fot. Shutterstock)
Sieć Carrefour poinformowała o zamknięciu akwizycji sklepów Supersol w Hiszpanii. Transakcja, która opiewała na 78 mln euro, wzmocni pozycję Carrefoura jako sieci numer dwa na rynku hiszpańskim - po Mercadonie, której udziały są ok. trzykrotnie większe.

Akwizycja Supersol obejmowała 172 sklepy convenience oraz supermarkety, zlokalizowane głównie w Andaluzji (południe Hiszpanii) oraz w regionie Madrytu. Konwersja przejętych skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 12:05
StoryEditor
Profi idzie pod młotek! Nowy inwestor przejmie jednego z największych producentów pasztetów i zup w Polsce

Konsorcjum złożone z funduszu Custodia Capital ZZASI, BNP Paribas Bank Polska oraz ośmiu osób fizycznych utworzyła spółkę, która nabędzie akcje Profi – jednego z największych producentów pasztetów i zup w Polsce. Wniosek w sprawie koncentracji trafił do UOKiK.

Zgłaszana koncentracja polega na utworzeniu przez Custodia Capital ZZASI, BNP Paribas Bank Polska oraz Wojciecha Domańskiego, Tomasza Potapczuka, Pawła Krowickiego, Jerzego An...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 11:26
StoryEditor
"Sufit” dla Stokrotki jest jeszcze daleko! Mirosław Wawryszczuk o ambitnych planach rozwoju sieci supermarketów
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)

- Zmieniliśmy strategię, koncentrujemy się teraz na otwieraniu większych placówek. Taka zmiana podejścia wpływa na tempo ekspansji, ale pozwala nam budować stabilne fundamenty na przyszłość - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie "CAPEX ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. luty 2025 06:02