21.03.2023 / 12:33
StoryEditor

Agnieszka Skonieczna, PMR: Sieć Silpo wchodząc na polski rynek może wybrać jedną z trzech dróg [TYLKO U NAS]

Agnieszka Skonieczna, retail business unit director w firmie badawczej PMR uważa, że Fozzy Group ma największe szanse zaistnienia na polskim rynku, jeśli zdecyduje się wejść na niego z mniejszymi, niszowymi formatami (PMR)
W mojej ocenie, możliwe są trzy główne ścieżki wejścia Fozzy Group do Polski: uruchomienie w naszym kraju sieci placówek własnych na wzór tych działających na Ukrainie, przejęcie innej już działającej sieci lub wejście na polski rynek z mniejszymi, bardziej niszowymi formatami – mówi w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Skonieczna, retail business unit director w PMR. Który z tych scenariuszy jest najbardziej realny i ma największe szanse powodzenia?

Agnieszka Skonieczna, retail business unit director w PMR uważa, że uruchomienie w naszym kraju sieci placówek własnych w formacie supermarketu/delikatesów takich jak ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 09:55
StoryEditor
Lidl rozpoczyna kampanię promocyjną artykułów szkolnych jeszcze przed półmetkiem wakacji
Sieć Lidl rusza od 22 lipca z kampanią promującą ofertę artykułów szkolnych. Detalista liczy na te dzieci, które już teraz myślą o kompletowaniu wyprawki i zachęca, by zajęły się tym jak najwcześniej.

W ofercie promocyjnej Lidla znajduje się szeroki wybór produktów niezbędnych do skompletowania szkolnej wyprawki. Najmłodszym proponuje zeszyty z kolorowymi okładkami w różnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 09:33
StoryEditor
Spłonął zakład producenta Paluszków Beskidzkich. Co z pracownikami? Zapowiedź władz firmy zadziwia!
Paluszki (fot. Pixabay)
Mimo że firma Aksam będzie mogła niebawem korzystać jedynie z jednej trzeciej mocy produkcyjnej ze względu na straty spowodowane pożarem, prezes firmy zapowiedział, że nie będzie zwolnień, a pracownicy dostaną pełne wynagrodzenie. Z wielu stron płyną głosy uznania, a apel o kupowanie wyrobów firmy wystosował nawet były premier.

Pożar w fabryce Aksam wybuchł w nocy z piątku na sobotę 13 lipca w miejscowości Malec niedaleko Oświęcimia. Dach jednej hali zawalił się całkowicie, a drugiej częściowo. Trzecia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 18:02