10.01.2024 / 13:52
StoryEditor

Franczyzobiorcy Intermarche, Auchan, E. Leclerca i SPAR instalują przy sklepach stacje ładowania aut elektrycznych. Jakie są plany rozwoju?

Grigoriy Grigoriev, dyrektor generalny Powerdot w Polsce
Franczyzobiorcy sieci Intermarche, E. Leclerca i SPAR ruszają z instalacją przy swoich supermarketach i stacjach paliw punkty ładowania aut elektrycznych. Inwestor, firma Powerdot chce do końca 2024 roku uruchomić 36 kolejnych punktów ładowania aut elektrycznych usytuowanych przy placówkach franczyzowych.

W efekcie infrastruktura stworzona w ramach współpracy Powerdot z franczyzobiorcami zwiększy się w bieżącym roku do ok. 60 dostępnych punktów ładowania. W gronie partnerów Power...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:35
StoryEditor
Michał Maksymiec, YouGov: Klienci Dino to głównie konserwatywni rutyniarze oraz typowi polscy nabywcy [RETAIL TRENDS 2025]
Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lokalizacje wielkomiejskie odpowiadają już za około 10 proc. wydatków polskich gospodarstw domowych w sieci Dino - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov. Na gospodarstwa ze wsi przypada 63 proc. wydatków, a 27 proc. obrotu sieci generują mieszkańcy miejscowości o populacji poniżej 50 tys. osób.

Jak doprecyzował Michał Maksymiec, "lokalizacje wielkomiejskie" w przypadku Dino to nie tylko faktycznie sklepy w największych miastach (jak np. Wrocław), ale również lokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 10:31
StoryEditor
Zmiana sterów w BP Polska. Michał Obiegała nowym prezesem spółki
Michał Obiegała, nowy prezes BP Polska (fot. materiały prasowe)

W jednej z największych firm sektora energetycznego w Polsce nadchodzą istotne zmiany kadrowe. Po niemal dekadzie na stanowisku prezesa, Bogdan Kucharski żegna się z BP Polska. Kto przejmie kierownictwo i z jakimi wyzwaniami będzie musiał się zmierzyć?

Z dniem 1 maja 2025 roku dojdzie do zmiany na stanowisku prezesa BP Polska. Po 27 latach pracy w strukturach firmy, w tym prawie 10 latach jako prezes, z BP odchodzi Bogdan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 06:44