29.09.2024 / 12:04
StoryEditor

Fabryka słodyczy, która istnieje od 75 lat, zmaga się ze skutkami powodzi. Czy będzie powtórka z akcji ratowania producenta Paluszków Beskidzkich?

Skutki powodzi w fabryce Cukrów Nyskich (fot. Facebook, Cukry Nyskie)

Prezes spółdzielni Cukry Nyskie, Andrzej Chomyszczak, poinformował, że zakład boryka się z ogromnymi trudnościami po powodzi, która dotknęła południową Polskę. Straty przedsiębiorstwa wynoszą około cztery mln zł, a największe zniszczenia dotyczą kotłowni i infrastruktury produkcyjnej. Mimo szybkiej reakcji, udało się uratować jedynie część towarów i surowców. Zakład, zatrudniających około 200 osób, potrzebuje wsparcia finansowego, a by wznowić produkcję i pokryć koszty związane z przestojem.

Jak informują Cukry Nyskie, największe problemy spółdzielni dotyczą uszkodzonej kotłowni, w której woda zalała piece o łącznej mocy 1000 kW, oraz piwnic, gdzie zniszczone został...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 10:58
StoryEditor
Wardrobing problemem dla sklepów internetowych. Nieuczciwe zwroty uderzają w sprzedawców
(fot. Shutterstock)

Nawet co piąta osoba w wieku od 25 do 34 lat regularnie zamawia towary online, żeby pochwalić się nimi w serwisach społecznościowych lub założyć jednorazowo np. na imprezę, a następnie odsyła produkty jako "nieużywane". Tzw. wardrobing jest rosnącym problemem dla branży e-commerce, na czele z internetowymi sklepami odzieżowymi.

W badaniu SW Research dla platformy IdoSell aż 46 proc. polskich e-konsumentów przyznało, że zdarza im się zamówić online kilka modeli tego samego produktu i zwrócić część z nic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 15:26
StoryEditor
Dwa sklepy Lidla zamknięte z powodu powodzi. Sieć wysłała tiry z produktami dla poszkodowanych
Sklep sieci Lidl - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)

Lidl zorganizował pomoc dla powodzian. Na południe Polski wyruszyły tiry z produktami żywnościowymi, środkami higienicznymi i wodą pitną. Woda uszkodziła dwa sklepy sieci, które pozostają na razie zamknięte.

– W odpowiedzi na krytyczną sytuację powodziową na południu Polski, zorganizowaliśmy pomoc dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem. Do Jeleniej Góry, Głuchołaz oraz gmin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. październik 2024 00:58