21.08.2024 / 14:59
StoryEditor

Eksperci dyskutują o przyszłości Poczty Polskiej. Czy transformacja modelu biznesowego naszego narodowego operatora pocztowego może się powieść?

Punkt odbioru paczek Poczty Polskiej (fot. materiały prasowe)

Kilka dni temu prezes Poczty Polskiej Sebastian Mikosz zaprezentował plan transformacji spółki, który ma przekształcić firmę w nowoczesne kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe przedsiębiorstwo. Zapowiedzi szefa Poczty są ambitne i racjonalne, ale co na ten temat sądzą eksperci związani z logistyką, e-commerce i handlem detalicznym.

Prezes Mikosz poinformował, że zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się waru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 09:10
StoryEditor
Minister spraw zagranicznych za wolną Wigilią. Radosław Sikorski: "Byłoby dla wszystkich wygodniej"
Radosław Sikorski, minister spraw zagranicznych (fot. Shutterstock)

"Ja pamiętam, jak mama w Wigilię musiała nosić torby ze sklepu. Takie czasy powinny już minąć" - powiedział na antenie RMF FM Radosław Sikorski, minister spraw zagranicznych, ubiegający się w prawyborach o nominację na kandydata Koalicji Obywatelskiej w wyborach prezydenckich.

"Jeśli chcemy przygotować się zgodnie z tradycją do wieczornej Wigilii, to wszyscy moglibyśmy to zrobić razem i gdyby od rana był na to czas, to chyba byłoby dla wszystkich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 17:27
StoryEditor
Jysk mocno rośnie w Polsce. Sieć pochwaliła się wynikami. Grupa wkrótce otworzy pierwsze sklepy własne poza Europą
Sklep sieci Jysk/zdjęcie ilustracyjne (fot. Solarisys/Shutterstock)

Jysk Polska w ostatnim roku finansowym - który dla firmy zakończył się w sierpniu br. - wygenerował 2,9 mld zł całkowitej sprzedaży, po wliczeniu eksportu. Sprzedaż polskiego oddziału wzrosła o 15 proc. w kanale online, a w sklepach stacjonarnych podskoczyła o 10 proc.

Jysk w samej tylko Polsce ma już 313 sklepów. Miniony rok finansowy przyniósł otwarcie 23 nowych placówek, ponadto sieć zmodernizowała 29 sklepów (wdrażając w nich koncept 3.0)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 14:05