21.08.2024 / 14:59
StoryEditor

Eksperci dyskutują o przyszłości Poczty Polskiej. Czy transformacja modelu biznesowego naszego narodowego operatora pocztowego może się powieść?

Punkt odbioru paczek Poczty Polskiej (fot. materiały prasowe)

Kilka dni temu prezes Poczty Polskiej Sebastian Mikosz zaprezentował plan transformacji spółki, który ma przekształcić firmę w nowoczesne kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe przedsiębiorstwo. Zapowiedzi szefa Poczty są ambitne i racjonalne, ale co na ten temat sądzą eksperci związani z logistyką, e-commerce i handlem detalicznym.

Prezes Mikosz poinformował, że zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się waru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.08.2024 / 12:33
StoryEditor
Lidl poszerza testy oferty diety pudełkowej na kolejne sklepy. Czy klienci chcą cateringu dietetycznego?
Lidl rozwija ofertę produktów convenience w sklepach, fot. Body Chief

Sieć Lidl Polska poszerza ofertę produktów Body Chief na kolejne miasta. Od 8 sierpnia „pudełka” są dostępne w siedmiu sklepach we Wrocławiu. Dyskonter wskazuje, że jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcieli mieć możliwość kupowania tego typu produktów stacjonarnie. Lidla zapowiada dalszy rozwój projektu.

Współpraca Lidl Polska z marką Body Chief rozpoczęła się w lutym br., gdy gotowe dania mogli zakupić klienci wybranych sklepów m.in. w Poznaniu oraz Swarzędzu. Po pierwszej fazi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 13:46
StoryEditor
Pyszne.pl dostarczy zamówienia przy pomocy dronów
Pyszne.pl dostarczy zamówienia przy pomocy dronów (fot. Goh Rhy Yan/Unsplash)

Platforma do zamawiania jedzenia z restauracji i sklepów Pyszne.pl zapowiedziała wspólne spotkanie prasowe z firmą Farada Group, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i wdrażaniu bezzałogowych statków powietrznych. Może to oznaczać, że już wkrótce dostawy jedzenia realizowane za pomocą dronów staną się rzeczywistością.

Na spotkaniu prasowym zapowiedzianym na 23 sierpnia, obok dyrektorów Pyszne.pl pojawi się Joanna Rutkowska, dyrektor operacyjna Farada Group.

Zaproszenie sugeruje, że uc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2024 14:17