22.04.2022 / 11:40
StoryEditor

Wiemy kiedy sieć Tedi otworzy swój 150 dyskont w Polsce. Plany są znacznie bardziej ambitne

Tedi, niemiecka sieć dyskontów non-food, planuje ekspansję w Polsce (mat. prasowe)
Sieć dyskontów przemysłowych Tedi otwiera kolejne sklepy na polskim rynku i zbliża się do granicy 150 punktów handlowych w Polsce. Operator ściga się na polskim rynku z takimi markami jak Action czy Dealz.

Na koniec 2021 r. sieć dyskontów Tedi liczyła 137 sklepów, obecnie ma ich już 148. W przyszłym tygodniu w środę 27 kwietnia operator uruchomi swój 150 i 151 sklep w naszym kraju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:29
StoryEditor
Gdzie zakupy świąteczne będą najtańsze? Jedna sieć przeprowadziła ogromną ofensywę cenową. Dyskonty liderami podwyżek (RAPORT ASM)

Sieć Dino obniżyła ceny produktów świątecznego koszyka ASM aż o ponad 9 proc. i została liderem zestawienia najtańszego koszyka zakupowego przed świętami. Najwyższe wzrosty cen względem zeszłego roku zanotowano w dyskontach.

Badanie „koszyk świąteczny 2024” firmy ASM Sale Force Agency pokazuje, że najtańszy koszyk zakupów przedświątecznych można mieć w Dino. Cena to 248,97 zł. Na drugim miejscu zes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 21:52
StoryEditor
Seks, banany i inne kwiatki. Jakich produktów Glovo dostarczyło najwięcej zamawiającym w 2024 r.?
Na zdj. kurier Glovo w Gdańsku (fot. PaulSat/Shutterstock)

W mijającym roku Polacy chętnie sięgali po produkty codziennego użytku, ale także coraz odważniej eksplorowali mniej typowe kategorie, takie jak artykuły z sex shopów czy produkty do domu – wynika z badania przeprowadzonego przez Glovo w ramach raportu „Glovo Delivered 2024”. Okazuje się, że Polacy chcą zamawiać szybko i otrzymywać produkty ekspresowo, nie tylko pizzę czy zakupy spożywcze, ale również drapak dla kota lub spieniacz do mleka.

Dzięki badaniu „Glovo Delivered 2024" możemy poznać preferencje jedzeniowe i zakupowe Polaków i najciekawsze dane związane z zamawianiem jedzenia oraz innych produktów. Dzięki t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 13:18