14.06.2023 / 14:55
StoryEditor

Takko Fashion z najwyższym rocznym przychodem w historii i znacznie większym zyskiem. Czemu dyskonter zawdzięcza ten wynik?

Szef sieci Takko Fashion, która ma w Polsce obecnie blisko 50 sklepów, zapowiada przyspieszenie rozwoju firmy (fot. Łukasz Stępniak)
Takko Fashion – właściciel prawie 2 tys. dyskontów modowych działający na 17 europejskich rynkach, w tym w Polsce – pochwaliło się danymi finansowymi za ostatni rok obrotowy. Co można z nich wyczytać i jak wyglądają plany sieci?

W roku obrotowym kończącym się 31 stycznia 2023 r. Takko Fashion wygenerowało skorygowany przychód netto w wysokości 1,223 mld euro, co oznacza wzrost o 17 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 12:07
StoryEditor
Kaufland wykorzystał potencjał lokalizacji po Tesco! O tym jak to zrobił mówi Aleksandra Gos-Portka, dyrektor sprzedaży w Kaufland Polska [TYLKO U NAS]
Aleksandra Gos-Portka, Dyrektor Sprzedaży w Kaufland Polska

Nie jesteśmy dyskontem, jesteśmy supermarketem! - zapewnia w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Gos-Portka, dyrektor sprzedaży w Kaufland Polska. I opowiada jak udało się urosnąć sieci Kaufland wykorzystująć wyjście Tesco z polskigo rynku.

Kaufland wykorzystał wyjście Tesco z Polski i przejął część jego sklepów. W samej stolicy dzięki temu pojawiliście się w kilku ciekawych lokalizacjach.

Tak, w Warsza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 08:10
StoryEditor
Sprzedaż internetowa w Polsce z mocnym wzrostem. Pomogły w tym zwiększone e-zakupy żywności i napojów
Na zdj. kurier Frisco (mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)

W styczniu br. Polacy wydali na zakupy internetowe o 9,4 proc. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego. Na taki wynik wpływ miały przede wszystkim zwiększone e-zakupy żywności i napojów (+43,6 proc. r/r), odzieży i obuwia (+14,8 proc. r/r), mebli i sprzętu RTV/AGD (+9,5 proc. r/r) oraz farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego (+6,6 proc. r/r). Natomiast spadek sprzedaży odnotowały książki i prasa (-31,4 proc. r/r).

Decyzje Polaków o zakupach internetowych przełożyły się na wyższy w ujęciu rocznym udział e-sprzedaży w styczniowej sprzedaży detalicznej, który wyniósł 9,1 proc. (rok temu był...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 17:46