31.03.2023 / 15:34
StoryEditor

Sieć Dealz otwiera w Polsce sklepy w nowym koncepcie. Jak wyglądają? Co się zmieniło? Jak wygląda oferta? [GALERIA]

Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym (maateriały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym. Ekrany promocyjne (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sieć dyskontów przemysłowo-spożywczych Dealz, należąca do Grupy Pepco uruchomiała w Polsce pierwsze sklepy w nowym koncepcie. Operator, który lubi się chwalić, tym że oferuje unikalne marki z całego świata pokazał nową odsłonę koncepcję samej placówki, ale także wprowadził „zmiany” w strategii asortymentowej, czy prezentacji produktów. Dyskont coraz bardziej przypomina supermarket połączony z drogerią. A jak dokładnie wyglądają zmiany?

Dealz dzieli sklepy. Na co stawia sieć?

W nowym koncepcie sklepu Dealz najbardziej rzuca się uporządkowany layout sklepu i wprowadzenie wyraźnego podziału na strefę produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 12:06
StoryEditor
Orlen Skylight accelerator – koncern wyszukuje start-upy, które pomogą odpowiedzieć na wyzwania technologiczne i biznesowe
rlen ogłosił kolejną edycję programu Orlen Skylight accelerator (fot. Skorzewiak/Shutterstock)

Orlen ogłosił kolejną edycję programu Orlen Skylight accelerator, adresowanego do start-upów, na które czeka ponad 20 wyzwań technologicznych i biznesowych określonych przez spółki z Grupy Orlen. Młode technologiczne spółki mogą odpowiedzieć na wyzwania określone w ramach następujących obszarów tematycznych: cyfrowa organizacja, nowoczesna stacja i klient przyszłości, przemysł 4.0 oraz bezpieczna i innowacyjna organizacja, jak również optymalizacja energetyczna i procesowa. Nabór do programu akceleracyjnego potrwa do 17 lutego 2025.

Jak czytamy w komunikacie, Orlen Skylight accelerator to korporacyjny program otwartych innowacji, który stanowi most technologiczny między spółkami z Grupy Orlen a startupami z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 10:30
StoryEditor
Używki na paragonach Polaków. Czy alkohol chodzi w parze z papierosami? Czy używkom jest po drodze z produktami dla niemowląt i zwierząt?
Analiza paragonów wykazała, że napoje z procentami były obecne na ok. 10,5 proc. z nich (fot. Shutterstock)

W 2024 r. alkohol był widoczny na paragonach niemal dwa razy częściej niż papierosy - wynika z analizy danych paragonowych. Pokazała ona też ciekawe zależności między kupowaniem obu tych używek. Eksperci sprawdzili też, jak często na paragonach alkohol i papierosy pojawiają się razem z karmą dla zwierząt i produktami dla niemowląt.

Analiza paragonów z datą zakupu od stycznia do listopada 2024 r. przeprowadzona przez ekspertów z aplikacji PanParagon wykazała, że napoje z procentami były obecne na ok. 10,5 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 08:48