17.04.2024 / 14:59
StoryEditor

Netto chce być mocniej obecne na Mazurach. Nowy sklep sieci w tym regionie ruszy jeszcze przed sezonem urlopowym

w czerwcu Netto otworzy kolejną placówkę w województwie warmińsko-mazurskim. Będzie ona zlokalizowana w Rynie (fot. materiały prasowe)
W czerwcu Netto otworzy kolejny sklep. Będzie on zlokalizowany w miejscowości Ryn, znajdującej się w województwie warmińsko-mazurskim, gdzie duńska sieć nie jest jak na razie mocno reprezentowana. Kogo Netto będzie miało w tej miejscowości za konkurenta?

Budowa sklepu Netto w Rynie na Mazurach już trwa – o czym w swoim wpisie na portalu LinkedIn poinformował Krzysztof Gryczko, project manager w Netto Polska. Przedstawiciel sieci ujawnił, że prace związane z tą inwestycją (prowadzone wspólnie z firmą Rutkowski Group) postępują szybciej, niż zakładał plan. Krzysztof Gryczko zdradził również, że otwarcie sklepu nastąpi w czerwcu, czyli przed sezonem urlopowym i przybyciem w te okolice sporej grupy turystów, odwiedzających Ryn ze względu m.in. na pobliskie jeziora czy też znajdujący się w tym mieście zamek. Warto odnotować, że potencjał tego miejsca już wcześniej dostrzegły takie sieci jak Biedronka, Dino, Lewiatan czy Chorten, więc nowo otwierana placówka Netto będzie musiała rywalizować ze sporą konkurencją.

Czym Netto będzie kusiło miłośników wypoczynku na Mazurach?

Zakładają, że sklep Netto w Rynie będzie działał w formacie 3.0, należy spodziewać się w nim m.in. szerokich alejek, naturalnych elementów wyposażenia wnętrza takich jak drewno czy neutralne oświetlenie, którym można sterować, zapewniając optymalne natężenie światła. Sklep wyposażony też zapewne będzie w kasy samoobsługowe. Jeśli chodzi o asortyment, to znajdą się w nim z pewnością szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym sygnowanych markami własnymi (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur czy Miletto), jak również produkty przemysłowe, takie jak dekoracje i tekstylia dla domu, mała elektronika, akcesoria i AGD do kuchni czy zabawki.

Ile sklepów Netto działa w Polsce?

Przypomnijmy, że Netto (będące częścią Salling Group) jest obecne w Polsce od 28 lat. Aktualnie posiada ponad 660 sklepów, co plasuje je w gronie największych sprzedawców detalicznych w kraju i daje lokatę numer 3 jeśli chodzi o sieci dyskontowe (po Biedronce i Lidlu). Najwięcej placówek tej sieci znajduje się w zachodniej części kraju (tam też został otwarty ostatni z nowych sklepów Netto – mowa o sklepie w Załomiu w woj. zachodniopomorskim, który uruchomiony został 18 stycznia br.). Jeśli chodzi o woj. warmińsko-mazurskie, to Netto ma w nim obecnie kilkanaście placówek. Sieć Netto w Polsce zatrudnia ponad 9 tys. osób. Poza naszym krajem i rodzimą Danią, placówki pod tym szyldem obecne są także na rynku niemieckim.

18.03.2025 / 12:42
StoryEditor
Tak wygląda pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci spożywczej Moja Cena
Na zdj. sklep sieci Moja Cena w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Placówka handlowa należąca do firmy Torgservis, spółki należącej do rosyjskich oligarchów, ruszyła w Warszawie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 14:51
StoryEditor
Lewandowski i Szczęsny promują markę Maspexu. Nowa kampania linii napojowej
Lewandowski i Szczęsny w reklamie marki Witt (fot. Maspex)

Najbardziej rozpoznawalni obecnie polscy piłkarze wzięli udział w kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do portfolio Grupy Maspex.

Hasło kampanii marki napojów WITT z udziałem dwóch znakomitych polskich piłkarzy to „BE A LEGEND”.

– Skąd pan dzwoni? – mówi, odbierając telefon na leżaku Wojciech Szc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 11:42