15.05.2021 / 16:08
StoryEditor

Mere chce powtórzyć sukces sieci Lidl i Aldi. Rosyjski hard dyskonter będzie otwierać sklepy w Wielkiej Brytanii

Rosyjska sieć hard dyskontów Mere zamierza już niebawem wejść do kolejnego kraju. Tym razem chodzi o Wielką Brytanię. Pierwszy sklep ma zostać otwarty w czerwcu w Preston, ale toczą się już rozmowy w sprawie pozyskania kolejnych lokalizacji. Rosjanie są już obecni m.in. na polskim i niemieckim rynku, teraz chcą zawalczyć o portfele Brytyjczyków, którzy dali się uwieść niskim cenom i wystandaryzowanemu konceptowi dyskontów Aldi i Lidl.

Uruchomiona została także anglojęzyczna strona internetowa sieci, na której widnieją informacje o poszukiwanych lokalizacjach i informacja dla najemców zainteresowanych współ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 18:00
StoryEditor
Jaka marka spożywcza jest najcenniejsza? Lider rankingu miał gorszy wynik niż przed rokiem
Nestle najcenniejszą marką spożywczą na świecie (fot. testing/Shutterstock.com)

Firma Nestlé nadal jest najcenniejszą marką spożywczą na świecie. Jej wartość wynosi 20,8 mld dolarów – wynika z raportu Brand Finance.

Raport opisuje portal esmmagazine.com, który zwraca uwagę, że w całym sektorze żywności i napojów odnotowano w tym roku 4 proc. spadek wartości marek. Obecnie warte są one ok. 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 12:53
StoryEditor
Sieć Made by Society już w Polsce. Co planuje nowy gracz w sektorze modowym?
Made by Society rusza z ekspansją w Polsce (fot. Made by Society)

Rumuńska sieć sklepów odzieżowych Made by Society zadebiutowała na polskim rynku w marcu 2024 r. Swój pierwszy salon otworzyła w jednej z największych galerii handlowych w kraju - Westfield Arkadia w Warszawie. Polska to trzeci rynek zagraniczny, na którym obecna jest marka, po Bułgarii i Wielkiej Brytanii.

Firma Made by Society powstała dziesięć lat temu w Rumunii. Sieć szybko zdobyła popularność oferując kolekcje odzieży łączące nowoczesne trendy z przystępną ceną. Aktualnie oper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 16:42