23.09.2024 / 12:54
StoryEditor

Lidl jedzie na paliwie Biedronki. Sieć chwali się wynikami badania ASM, które do niedawna na sztandarach nosił jej zaciekły rywal

Lidl wykorzystuje do komunikowania tego, że jest najtańszą siecią w Polsce już nie tylko badanie ”Faktu”, ale również ASM (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lidl zaczął wykorzystywać marketingowo broń, którą wcześniej przez wiele miesięcy posługiwała się Biedronka. Taką możliwość dały mu wyniki sierpniowego badania koszyka cenowego ASM Salesforce Agency, zgodnie z którymi to właśnie w Lidl był najtańszą siecią w kraju.

"Lild najtańszym sklepem w Polsce” – to hasło z najnowszej gazetki promocyjnej niemieckiej sieci uprawomocnione zostało wynikami najnowszego, sierpniowego badania koszyka cenowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 12:57
StoryEditor
Lewiatan szacuje skutki powodzi. Tylko w samej Nysie uszkodzonych jest 13 sklepów
Sklep sieci Lewiatan - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)

Franczyzowa sieć handlowa Lewiatan, której punkty licznie rozmieszczone są na południu Polski, gdzie woda niszczy i podtapia wiele miejscowości, jest na etapie szacowania skutków powodzi. Deklaruje ponadto, że zapewni pomoc przedsiębiorcom.

– Obecnie jesteśmy na etapie zbierania informacji o poszkodowanych sklepach i szacowania skutków powodzi. Do wielu miejsc nie można się dodzwonić z uwagi na problemy z łączno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 09:12
StoryEditor
Carrefour będzie sprzedawać alkohol online w Polsce. Zaczyna od jednego miasta, ale lista będzie wydłużana
Na zdj. Carrefour w Krakowie (fot. tomeqs/Shutterstock)

Carrefour to kolejny operator spożywczy, który będzie sprzedawać napoje alkoholowe przez internet. Handel alkoholem online w Polsce to skomplikowany temat, gdyż prawo nie jest dostosowane ani do współczesności, ani do rynkowych realiów. W konsekwencji niektóre firmy sprzedają alkohole przez internet, a inne nie decydują się na ten krok w obawie, że zostaną ukarane.

Na razie sprzedaż alkoholu za pośrednictwem Carrefour.pl będzie dostępna tylko w wybranej lokalizacji w Krakowie z opcją odbioru osobistego oraz dla wybranych kodów poczt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. wrzesień 2024 04:49