17.06.2022 / 13:10
StoryEditor

Krzysztof Kamiński, wiceprezes Netto Polska: Dyskonty się nie zatrzymają

Krzysztof Kamiński, menedżer sprzedaży internetowej w Tesco Polska (materiały prasowe, Tesco Polska)
- Segment dyskontów jako całość rozwija się (na polskim rynku – red.) najbardziej dynamicznie i trend ten utrzyma się w kolejnych klatach. 50 proc. udział dyskontów w polskim rynku zdecydowanie jest realny – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny i wiceprezes Netto Polska.

Na jakich fundamentach opiera się dzisiaj strategia Netto na polskim rynku? Umacnianie bazy, budowanie tożsamości, dalsza ekspansja?

Umacniamy bazę, ale planujemy też dals...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:01