17.09.2024 / 22:40
StoryEditor

Klienci Biedronki mogą wpłacić w trakcie zakupów pieniądze na rzecz poszkodowanych przez powódź

Wsparcie dla powodzian w Biedronce

Od dnia 17 września klienci sklepów Biedronka mają możliwość wsparcia powodzian dokonując wpłaty w sklepach sieci o wartości min. 1zł. Wpłaty można dokonać również bez dokonywania zakupów poprzez wybranie na ekranie kasy samoobsługowej przycisku „Wsparcie dla powodzian”. Wszystkie wpłacone przez klientów pieniądze zostaną przekazane do Polski Czerwony Krzyż.

Od wtorku 17 września br. klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Największa sieć handlowa w kraju uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża. Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone na wsparcie osób poszkodowanych przez powódź oraz zakup sprzętu ratunkowego i pomocowego.

- Z naszych wcześniejszych doświadczeń wiemy, jak ogromna jest chęć pomagania wśród naszych klientów, dlatego uruchomiliśmy zbiórki na kasach, aby mogli wspierać powodzian w trakcie codziennych zakupów, współpracując z PCK - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka.

Wpłaty pieniężne można realizować we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Jak pomóc? W kasach samoobsługowych pojawia się komunikat zachęcający do pomocy finansowej dla dotkniętych powodzią, po którym klient, wybierając flagę Polski, będzie mógł zadeklarować konkretną kwotę wsparcia – 1 zł lub wielokrotność tej kwoty.

W przypadku kasy tradycyjnej wystarczy potwierdzić kasjerowi chęć wsparcia i określić dokładną kwotę również stanowiącą wielokrotność 1 zł, by doliczono ją do paragonu. Informacja o pomocy przekazanej przez klienta powodzianom, zostanie wydrukowana na dole paragonu.

Całość zgromadzonych środków zostanie przekazana do PCK na długotrwałą pomoc dla powodzian, m.in. na pomoc materialną w postaci zakupu artykułów gospodarstwa domowego, materiałów budowalnych lub osuszaczy i nagrzewnic.

Obecnie na terenach dotkniętych powodzą zamkniętych jest 20 sklepów Biedronka. Niektóre z nich zostały zalane, do części zalane zostały drogi dojazdowe. Sytuacja jest dynamiczna, dlatego monitorujemy ją na bieżąco i reagujemy na zmiany.

Klienci Biedronki z terenów powodziowych dzięki aplikacji Moja Biedronka otrzymują bieżące informacje, w których sklepach aktualnie zrobią zakupy, a w których obecnie nie jest to możliwe.

15.11.2024 / 12:34
StoryEditor
Marcin Gortat zdradza kulisy wejścia w biznes kosmetyczny i mówi o tym, co jest kluczowe dla jego powodzenia [WIDEO]
Marcin Gortat (fot. Wh)

Były koszykarz i zawodnik ligi NBA promuje swoją własną markę kosmetyków MG. Razem z żoną Żanetą stworzyli firmę MG Evolution i weszli na rynek z produktami adresowanymi do kobiet, mężczyzn i dzieci.

– Każdy mężczyzna powinien mieć dobry kosmetyk. Byłem tym, który wychował się na starym, pospolitym, niebieskim pudełeczku, ale doszedłem do punktu, w którym dobry kosmetyk okaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 14:38
StoryEditor
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Sieć Delikatesy Centrum (fot. mat. pras.)

Segment detaliczny Grupy Eurocash zanotował największy spadek w trzecim kwartale tego roku. Najgorzej było w przypadku sklepów własnych i partnerskich.

Sprzedaż segmentu „Hurt” Eurocashu w trzecim kwartale tego roku zmniejszyła się o 0,9 proc. do poziomu 6,13 mld zł. To „zasługa” głównie wyraźnych spadków sprzedaży formatu cash...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:52