09.03.2022 / 19:00
StoryEditor

Duński dyskont ma powody do zadowolenia. Na zakupy do sklepów Netto chodzi już co piąty Polak

Wyższa inflacja oznacza obniżenie dynamiki konsumpcji (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Prowadzony w ekspresowym tempie proces przekształcania sklepów Tesco w Netto daje bardzo wymierne efekty. Badanie YouGov BrandIndex, przeprowadzane cyklicznie przez instytut Inquiry wykazało, że lutym zakupy w placówkach należących do Salling Group robiło 20 proc. Polaków.

Oznacza to, że w stosunku do lutego ubiegłego roku Netto zanotowało awans o pięć pozycji i zajmuje obecnie szóste miejsce wśród sieci spożywczych. 

Jak przyznają prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 14:32
StoryEditor
Weryfikujmy wiek kupujących alkohol, nie wprowadzajmy nocnej prohibicji - apelują przedstawiciele handlu
Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, popiera ustawowe dopuszczenie sprzedaży alkoholu online (fot. Wojciech Gruszczyński)

Do Senatu wpłynęła petycja sugerująca konieczność wprowadzenia zakazu sprzedaży alkoholu nocą we wszystkich sklepach. Parlamentarzyści jej nie odrzucili, co oznacza, że pomysł będzie miał swój ciąg dalszy. Jak na razie jednak żadne organizacje handlowe nie widziały tego wniosku. Polska Izba Handlu zajęła stanowisko w tej sprawie.

Wiele się dzieje ostatnio w temacie sprzedaży alkoholu. Ministerstwo Zdrowia intensywnie pracuje nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoh...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 08:26
StoryEditor
Kto wydawał na świąteczną reklamę najwięcej? Jest zdecydowany lider
Sklep sieci Media Expert (fot. Shutterstock)

Dane firmy Nielsen za grudzień 2024 pokazują, że najwięcej w reklamę w stacjach telewizyjnych zainwestował Media Expert. W czołówce był też Lidl.

Sieć elektromarketów za reklamę w stacjach tv w Polsce zapłaciła wg danych 168,1 mln zł, wobec 146 mln zł przed rokiem. Na drugim miejscu uplasował się Aflofarm z wydatkami na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:25