06.12.2023 / 17:16
StoryEditor

Czy Biedronka na Słowacji będzie Biedronką? Ruszyły reklamy na rynek słowacki

Sklep sieci Biedronka (fot. materiały prasowe, Jeronimo Martins)
Przygotowania Jeronimo Martins do wejścia na rynek słowacki idą pełną parą, a sieć rozpoczęła już emisję reklam wizerunkowych po słowacku. Do tej pory zastanawialiśmy się, jak może nazywać się Biedronka u naszych południowych sąsiadów. Teraz operator dyskontów ogłasza wyraźnie: "Biedronka wkracza na rynek słowacki!", używając nazwy polskiej sieci handlowej.

Spoty reklamowe i komunikacja pracowników Jeronimo Martins Slovensko sugeruje, że Biedronka na Słowacji będzie nazywać się tak samo jak w Polsce. Obecnie sieć intensywnie poszuk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 12:52
StoryEditor
Erli chwali się wzrostem wartości sprzedaży o ponad 60 proc. Wiemy, w jakiej kategorii ten wzrost był największy
Na 2025 r. Erli zapowiada inwestycje m.in w dalszy rozwój aplikacji mobilnej (fot. materiały prasowe)

Polski marketplace Erli, założony i kierowany przez Adama Ciesielczyka poprawia wyniki. W 2024 r. platforma zanotowała 67-proc. wzrost wartości sprzedaży i niewiele mniejszy, bo 66-poc. wzrost liczby transakcji. Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

W 2024 r. sprzedaż towarów na platformie Erli osięgneła wartość 1,23 mld zł. W 2023 r. wyniosła ona 740 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 67 proc. Liczba transak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 08:48
StoryEditor
Funkcja płatności Tap to Pay została udostępniona na iPhonie w Polsce i kilku innych krajach europejskich

Funkcja płatności zbliżeniowych Tap to Pay została udostępniona przez firmę Apple w Polsce, Bułgarii, Finlandii, Liechtensteinie, Portugalii, na Słowacji, w Słowenii, Szwajcarii i na Węgrzech. Sprzedawcy mogą używać iPhone’a do wygodnego i bezpiecznego przyjmowania płatności zbliżeniowych.

Jak zachwala Apple, dzięki współpracy z serwisami płatniczymi, deweloperami aplikacji i sieciami płatniczymi funkcja Tap to Pay na iPhonie ułatwia przedsiębiorstwom różnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. marzec 2025 14:52