26.09.2024 / 11:25
StoryEditor

Bratobójcza walka niemieckich sieci na Wyspach. Aldi UK inwestuje rekordową sumę w rozbudowę sklepów, by zwiększyć przewagę nad Lidlem

Sklep sieci Aldi UK fot. aldipresscentre.co.uk)

Aldi w Wielkiej Brytanii ogłasza rekordową inwestycję w wysokości 800 milionów funtów (ponad 4 mld zł) w swoją sieć sklepów. W zeszłym roku sprzedaż netto dyskontera wzrosła o historycznie wysokie 16 proc., ponad dwukrotnie więcej niż inflacja cen żywności. Dzięki wzrostowi efektywności zyski przed opodatkowaniem potroiły się. Strategiczna inwestycja ma na celu między innymi zwiększenie przewagi nad dyskontowym rywalem Lidlem.

Aldi zamierza przyspieszyć ekspansję sklepów w Wielkiej Brytanii. Niemiecki dyskonter przeznaczył rekordową kwotę 800 milionów funtów na roczną inwestycję w swoją sieć placówek....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 17:32
StoryEditor
Rabat Detal chce utrzymać wysokie tempo ekspansji, ale potencjał rynku jest ograniczony
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Rozwoju Rabat Detal, fot. Specjał

– Integrujemy i cyfryzujemy sieć sklepów, a zwieńczeniem tego procesu ma być aplikacja mobilna. Chcemy utrzymać wysokie tempo ekspansji, choć potencjał rynku spada z roku na rok – mówi Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu, sieć Rabat Detal.

Ponad dwa lata temu Rabat Detal zapowiadał uruchomienie aplikacji lojalnościowej. Czy jest już gotowa?

To trudna sprawa. Aplikacja jeszcze jest rozwijana, 7 listopada 2024 n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 13:54
StoryEditor
Auchan mocno inwestuje w rozwój oferty marek własnych. Na jaki brand sieć stawia najmocniej?
Marka własna Pewni Dobrego od Auchan Polska

Auchan Polska pracuje nad rozwojem marki własnej Pewni Dobrego, której produkty wytwarzane są przez 71 producentów, w tym przez wiele firm lokalnych. Firma podkreśla, że jest to „unikatowa dopasowana do różnych smaków i oczekiwań marka”, która obejmuje obecnie już ponad 213 kategorii jakościowych produktów.

Radosław Dac, Dyrektor Produktów Auchan Retail Polska wskazuje, że sieć stale poszerza asortyment marki Pewni Dobrego, który ma być odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania dzis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 06:34