18.10.2024 / 13:25
StoryEditor

Biedronka redukuje ilość wytwarzanych odpadów. Firma na celownik wzięła m.in. szafy ekspozycyjne w sklepach

Sieć Biedronka nie ustaje w wysiłkach związanych z redukcją wytwarzanych odpadów, co przy skali jej działalności daje naprawdę wymierne efekty dla środowiska. Jednym z ostatnich działań jest optymalizacja i eliminacja ilości materiałów wykorzystywanych do produkcji szaf ekspozycyjnych (tzw. standów) stojących w salach sprzedaży, miedzy innymi we współpracy z Mars Polska. Tylko dzięki temu zaoszczędzono 1240 kg tektury.

Pierwsze działania związane z ekoprojektowaniem standów ekspozycyjnych Biedronka rozpoczęła już w 2021 roku, kiedy wprowadziła pierwszy manual przeznaczony dla szaf ekspoz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 08:47
StoryEditor
Równi w Biznesie. Eurocash tworzy grupę zakupową dla swoich sieci! Chce rzucić wyzwanie dyskontom
Eurocash tworzy grupę zakupową (fot. mat. prasowe)

Grupa Eurocash uruchamia grupę zakupową pod nazwą „Równi w Biznesie”, w skład której wejść mają wszystkie sieci związane z hurtownikiem. Detaliści mają mieć lepsze warunki zakupowe, a producenci obietnicę lepszej egzekucji warunków umowy.

Firma od lat prowadzi ranking producentów pod nazwą „Równi w Biznesie” i jak sama podkreśla, pokazuje on spore nierówności w ofercie dla poszczególnych detalistów. Działając w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2024 / 14:37
StoryEditor
Answear.com chwali się wzrostem przychodów w III kw. 2024 r. o 26 proc. rdr
Answear.com (mat. pras., Answear)

Jak podaje Answear.com, e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor,wstępne przychody ze sprzedaży wyniosły 344 mln zł, co oznacza wzrost o 26 proc. rdr. W osiągnięciu dobrych wyników pomogły letnie wyprzedaże i kampania marketingowa o szerokim zasięgu.

- Za nami dobry kwartał, cieszymy się, że ponownie wkroczyliśmy na drogę dynamicznego wzrostu sprzedaży. Dobrze wykorzystaliśmy okres letnich wyprzedaży, także odpowiednio dobra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2024 13:26