10.07.2021 / 11:37
StoryEditor

Aldi współpracuje z Olimp Sport Nutrition. Do sprzedaży trafiły t-shirty.

Otwarcie sklepu Aldi w Śremie (mat. prasowe)
Sieć Aldi wspólnie z marką Olimp Sport Nutrition wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach, wyprodukowane w Polsce specjalnie dla sieci t-shirty. W sprzedaży znajdą się również wybrane suplementy diety oraz akcesoria.

- Olimp Sport Nutrition to polska marka, która produkuje suplementy diety, odżywki, żywność funkcjonalną, odzież i akcesoria treningowe doskonale rozpoznawalne i doceniane przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 09:21
StoryEditor
Duża sieć handlowa chce sprzedać 500 sklepów działających przy głównych ulicach miast
Sklep brytyjskiej sieci WH Smith

Ponad dwa stulecia po otwarciu pierwszego sklepu w Londynie WHSmith prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży swoich placówek przy głównych angielskich ulicach. W grze jest potężna liczba lokali.

Sprzedawca detaliczny, znany ze swoich artykułów papierniczych, książek i kiosków, potwierdził kilka dni temu, że „bada potencjalne opcje strategiczne” dla wszystkich swoich 500...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 11:26
StoryEditor
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu?
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu? (fot. Shutterstock)

Przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego mierzą się z wyzwaniami związanymi zarówno z niestabilnością geopolityczną, jak i nadchodzącymi zmianami legislacyjnymi. Rok 2025 przynosi konieczność przystosowania się do nowych regulacji, takich jak system kaucyjny i Krajowy System e-Faktur (KSeF), co wymaga znacznych inwestycji. Dodatkowo, napięcia międzynarodowe oraz ryzyko wojny celnej z USA utrudniają planowanie strategiczne.

Według raportu RetailTech 2024, napięcia międzynarodowe stanowią poważną przeszkodę dla sektora handlu. 35 proc. ankietowanych przedsiębiorców wskazuje je jako kluczowe wyzwanie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 00:47