27.12.2024 / 12:19
StoryEditor

Aldi Polska "sprzedaje" w swoich dyskontach: sklepy, ciężarówki i wózki widłowe

Aldi sklep

Sklepy Aldi, ciężarówki Aldi oraz wózki widłowe z logiem Aldi takie, a także wiele innych zabawek mogą kupić w polskich sklepach dyskontera polscy klienci i fani marki Aldi. Jak zapewniają przedstawiciele sieci „cieszą się one - wśród kupujących - dużą popularnością i są oryginalną propozycją dla naszych najmłodszych klientów”.

Sieć Aldi ma w Polsce już ponad 360 sklepów dyskontowych i ambitne plany rozwoju w  najbliższych latach. Tak jak w 2024 r. tak  w 2025 r. operator planuje uruchomienie ok. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 16:24
StoryEditor
Polska obawia się ukraińskiego zboża. Eksperci wskazują na rozwiązanie potencjalnych problemów i mówią o "bramie zbożowej"
Polska obawia się ukraińskiego zboża. Eksperci wskazują na rozwiązanie potencjalnych problemów i mówią o ”bramie zbożowej” (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci, producenci i przemysł spożywczy obawiają się ukraińskiego zboża. Do tego, według ekspertów, obawy te rosną szczególnie wobec coraz bardziej prawdopodobnego dołączenia Ukrainy do Unii Europejskiej. Jednak wskazują na możliwości pojawiające się w naszym kraju związane z transportem i mówią o Polsce jako o "bramie zbożowej".

Wojna w Ukrainie i związane z nią zmiany geopolityczne znacznie wpłynęły na globalny rynek zbóż. Pomimo tego, że zboże eksportuje się z ukraińskich portów nad Morzem Czarnym, to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 09:02
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Jan Słowik z Lidl Polska wybrał dla Was książki i filmy
Jan Słowik, dyrektor operacyjny Lidl Polska (fot. Lidl)

Inaugurujemy nową rubrykę. Czołowi menedżerowie ze świata handlu FMCG opowiedzą tu nie o dobrach szybkozbywalnych, lecz o dobrach kultury. Nasz cykl otwierają książkowo-filmowe rekomendacje Jana Słowika, dyrektora operacyjnego w Lidl Polska, a prywatnie wielbiciela Williama Szekspira, jedzenia i rozmów w dobrym towarzystwie.

"Gra szklanych paciorków", autor: Hermann Hesse

Wspaniała ponadczasowa powieść filozoficzna. Ogromna inspiracja dla mnie, począwszy od okresu dojrzewania. Mogę powiedzieć, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 11:42