06.10.2023 / 15:01
StoryEditor

Aldi w trzy lata chce otworzyć 700 nowych sklepów. Firma przedstawiła nowy plan

Otwarcie sklepu Aldi w Śremie (mat. prasowe)
Po zmianach w strukturze zarządu Aldi Nord przedstawił też plan rozwoju. Sieć chce do 2026 roku uruchomić 700 nowych sklepów i osiągnąć liczbę 6 tys. placówek. Część otwarć będzie w Polsce.

Jak zwraca uwagę portal retaildetail.eu, Aldi dwukrotnie trafiało na czołówki w ostatnich tygodniach. Pierwszym powodem była informacja o stworzeniu oddzielnego holdingu, który ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 08:31
StoryEditor
Biedronka, Lidl czy Dino? Która z tych sieci wygrała rok 2024 i wojnę cenową? [DANE]
Do Biedronki, Lidl i Dino należy łącznie blisko 50 proc. wartościowych udziałów w zakupach FMCG robionych przez gospodarstwa domowe w Polsce (fot. Shutterstock)

Biedronka, Lidl oraz Dino to trzy sieci, które rozdają karty na rynku. Najnowsze dane YouGov wskazują, że łącznie należy do nich prawie połowa wartości zakupów realizowanych przez polskie gospodarstwa domowe. W minionym roku każda z tych trzeci sieci zwiększyła swoje udziały w rynku, ale wskaźniki jednej były wyraźnie lepsze od dwóch pozostałych.

Biedronka jest niekwestionowaną królową rynku FMCG w Polsce. Wg danych przedstawionych przez Szymona Mordasiewicza, dyrektora zarządzającego YouGov Polska  sieć należąca d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 15:59
StoryEditor
Co jest ważne dla klienta przy wyborze sieci handlowej czy sklepu? Znamy odpowiedź na to pytanie
Klienci sklepów są z reguły zdyscyplinowani. Przychodzą na zakupy z gotową listą (fot.Getty Images)

Przystępne ceny, wysoka jakość produktów świeżych a może sprzedaż promocyjna? Klienci sklepów wskazali, które aspekty są dla nich decydujące, jeśli chodzi o wybór miejsca robienia zakupów.

Polacy są bardzo wymagającymi klientami i zwracają uwagę na wiele aspektów, które decydują o tym, gdzie zrobią zakupy. Wciąż najważniejszym i kluczowym czynnikiem jest jednak ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 07:10