18.12.2019 / 10:41
StoryEditor

Super-Pharm Outlet - sieć drogerii uruchomiła nowy koncept handlowy [GALERIA]

Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Super-Pharm Outlet - sieć drogerii aptecznych wprowadziła nowy koncept handlowy [GALERIA] (Michał Kokoszkiewicz)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Super-Pharm Outlet - sieć drogerii aptecznych wprowadziła nowy koncept handlowy [GALERIA] (Michał Kokoszkiewicz)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Super-Pharm Outlet - sieć drogerii aptecznych wprowadziła nowy koncept handlowy [GALERIA] (Michał Kokoszkiewicz)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Super-Pharm Outlet w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sieć drogeryjna Super-Pharm otworzyła w przy ul. Targowej Warszawie placówkę w nowym formacie Super-Pharm Outlet. To pierwsza i jedyna jak na razie tego typu placówka w Polsce.

Klienci mogą tu kupić m.in. końcówki serii będących w stałej ofercie produktów. Outlet oferuje setki produktów w obniżonych cenach, a promocje sięgają 70 proc. W ofercie przeważ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Jedna trzecia polskich konsumentów nie chce korzystać z biometrii i nie chce tego zmieniać. Klienci czują się mniej bezpieczni
Część Polaków czuje opór przed biometrycznymi metodami zatwierdzania transakcji (fot. Shutterstock)

Dane firmy Adyen pokazują, że 30 proc. konsumentów w Polsce nie zamierza korzystać z biometrycznych metod zabezpieczeń w formie odcisku palca oraz funkcji rozpoznawania twarzy. Większość konsumentów oczekuje jednocześnie że to sklepy internetowe zadbają o ich ochronę.

Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że aż 30 proc. polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego w 2023 roku padło cyberprzestępczości, ponosząc średnie straty rzędu 8,3 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 16:48
StoryEditor
Dyrektor operacyjny LabFarm: niektórzy pukali się w głowę, inni kibicowali. Jak będzie wyglądać przyszłość mięsa komórkowego w Polsce?
Jak będzie wyglądać przyszłość mięsa komórkowego w Polsce? (fot. Shutterstock)

Produkcja mięsa metodą komórkową to temat, który budzi coraz większe zainteresowanie na świecie. W Polsce pionierem w tej dziedzinie jest LabFarm. Firma otrzymała właśnie 9 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na dalszy rozwój swojej technologii. Porozmawialiśmy z Wiesławem Macherzyńskim, COO LabFarmu o tym, co udało się osiągnąć do tej pory, jakie wyzwania stoją przed przedsiębiorstwem i jaka przyszłość czeka mięso komórkowe w naszym kraju.

LabFarm otrzymało ponad dziewięć mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój innowacyjnej technologii wytwarzania mięsa metodą komórkową. – Grant to wielkie wsparcie i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 21:49