31.01.2017 / 13:48
StoryEditor

Super-Pharm boi się utraty polskiego rynku

(materiały prasowe, super-pharm)
Rozwój izraelskiej sieci Super-Pharm może zostać zablokowany przez toczące się w Polsce prace legislacyjne – podał izraelski dziennik „Haaretz”. Sieć prowadzi w Polsce 68 placówek i planowała otwarcie setki w ciągu najbliższych kilku lat. Nowe przepisy zakładające, że apteki będą mogli prowadzić jedynie farmaceuci, a jeden podmiot będzie mógł posiadać najwyżej 4 placówki, mogą narazić Super-Pharm na utratę jednego z najbardziej rentownych rynków.

Jak pisze dziennikarka „Haaretza”, działalność sieci w Polsce jest bardzo opłacalna i pomaga zrównoważyć spadającą sprzedaż i rentowność  jej izraelskich punktów. Zyski w Izrael...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 09:34
StoryEditor
Akcje Jeronimo Martins i Dino drożeją na giełdach w Lizbonie i Warszawie po publikacji wyników właściciela Biedronki
Inwestorzy pozytywnie zareagowali na wyniki Jeronimo Martins (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Kilkanaście minut po otwarciu sesji na giełdzie w Lizbonie akcje Jeronimo Martins, właściciela m.in. sieci Biedronka i Hebe, drożeją o 9 proc. Inwestorzy optymistycznie zareagowali na opublikowane w środę wieczorem wyniki finansowe portugalskiej grupy za trzeci kwartał. Na warszawskiej GPW rośnie wycena Dino.

Na giełdzie w Warszawie akcje Dino drożeją o ok. 5 proc. Z kolei walory Eurocashu tracą na wartości 1,1 proc., a Żabka tanieje o 2,2 proc. Tanieją także akcje sieci niespo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:01
StoryEditor
Janusz Ciepliński, MAGO: W całej Europie brakuje chętnych do pracy w handlu. MAGO odpowiada na ten problem
Janusz Ciepliński, prezes firmy Mago (fot. Tomasz Pikula)

- Problem z dostępnością pracowników w handlu pogłębia się nie tylko w Polsce, lecz także na całym świecie – rosną koszty pracy, zwłaszcza w kontekście pracy w weekendy i poza standardowymi godzinami. A nasze zautomatyzowane sklepy NEXTO odpowiadają na potrzeby rynku związane z niedoborem personelu i zakazem handlu w niedziele oraz święta - mówi Janusz Ciepliński, prezes firmy MAGO.

MAGO w tym roku świętuje 35-lecie istnienia. Jak wyglądały początki?

Firma powstała w 1989 roku, a ja zostałem zatrudniony, niespełna rok później. Pierwotnie MAGO mieściło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:00