04.02.2022 / 16:38
StoryEditor

Sieci dyskontowe zwiększyły w styczniu br. nakłady na reklamę w TV

Reklama produktów Bio sieci Lidl (materiały własne)
Według danych firmy Nielsen sieci Biedronka, Lidl oraz Rossmann zwiększyły w styczniu br. wydatki na reklamę w stacjach telewizyjnych. W sumie tych trzech operatorów handlowych zainwestowało w reklamy niemal 100 mln zł (wpływy stacji TV brutto).

Liderem wydatków była sieć Lidl Polska, która wydał w styczniu br. ponad 45,7 mln zł, gdy rok temu było to niemal 44,8 mln zł.

Spółka Jeronimo Martins, do której należy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 13:50
StoryEditor
Polska Grupa Detalistów i Spółdzielni rozpoczyna działalność. Jakie są plany sojuszu zakupowego czterech polskich firm? [TYLKO U NAS]
Polska Grupa Detalistów i Spółdzielni to nowa grupa zakupowa na rynku handlu FMCG (fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe)

Polscy operatorzy sklepów spożywczych łączą siły w walce z zagranicznymi detalistami. Topaz, Polska Grupa Supermarketów, Społem Białystok i SPS Handel utworzyły Polską Grupę Detalistów i Spółdzielni, która da im lepszą pozycję negocjacyjną w rozmowach z dostawcami. Polskie firmy otrzymały już zielone światło od prezesa UOKiK, a teraz po raz pierwszy opowiadają o planach związanych z projektem grupy zakupowej.

Łączne obroty podmiotów tworzących Polskiej Grupy Detalistów i Spółdzielni przekraczają 3 mld zł, a liczba sklepów, dla których dokonywane będą wspólne zakupy, to ponad 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 17:45
StoryEditor
Dino rusza z kolejną dużą inwestycją, która ma wspierać ekspansję geograficzną sieci
Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)

Spółka Dino Polska podjęła decyzję w sprawie rozpoczęcia budowy nowego centrum dystrybucyjnego firmy w miejscowości Brzeg w województwie opolskim. Celem nowego centrum dystrybucyjnego będzie obsługa dostaw towarów do rosnącej liczby sklepów Dino i wsparcie dalszej ekspansji geograficznej sieci.

Spółka Dino Polska, do której należy sieć ponad 2500 supermarketów Dino podjęła decyzję o rozpoczęciu budowy nowego centrum dystrybucyjnego w miejscowości Brzeg w województwie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2024 12:22