08.08.2017 / 16:30
StoryEditor

Sieć Rossmann notuje wzrost sprzedaży w I połowie 2017 r.

Sklep sieci Rossmann (materiały prasowe)
Grupa A.S. Watson, właściciel m.in. sieci drogerii Rossmann, odnotowała w I półroczu 2017 r. wzrost sprzedaży. Ponad 13, 5 tys. sklepów zlokalizowanych na 24 rynkach osiągnęło łączne przychody 73 557 mld dolarów.

Spółka A.S. Watson ogłosiła, że jest zadowolona z solidnych wzrostów segmentu zdrowie i uroda. W Europie sprzedaż w drogeriach odnotowała wzrost o 2,7 proc. w porównaniu z tym s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 11:38
StoryEditor
Uruchomienie operacji centrum logistycznego w 4 tygodnie? DSV i Gourmet Foods pokazują, że to możliwe
DSV – Global Transport and Logistics DSV rozpoczął współpracę z Gourmet Foods (fot. DSV – Global Transport and Logistics)

DSV – Global Transport and Logistics zawarło umowę z Gourmet Foods na realizację kompleksowych usług logistyki kontraktowej oraz dystrybucji. Partnerzy udowodnili, że w świecie logistyki nie ma rzeczy niemożliwych. Operator oraz klient potrzebowali jedynie 4 tygodni, aby dokonać pełnej integracji i rozpocząć operacje.

Gourmet Foods, importer oraz dystrybutor produktów spożywczych premium takich jak herbaty Dilmah, kawy Saquella i syropy Fabbri, zadecydował o zmianie modelu realizacji op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 08:03
StoryEditor
Nice To Fit You zmienia ofertę. Wprowadza diety specjalistyczne z wyborem menu
Dostawa od Nice To Fit You (fot. Nice To Fit You)

Marka Nice To Fit You wprowadza duże zmiany w swojej ofercie Klienci w ramach pakietów “Wybór menu” mogą wybierać dania z całego asortymentu, bez z konieczności decydowania się na konkretną dietę.

Jak wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka NTFY, wprowadzone zmiany to z jednej strony wynik realizowania oczekiwań klientów, z drugiej zaawansowanej analityki biz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2025 04:03