25.10.2017 / 23:01
StoryEditor

Sieć Hebe z mocnym wzrostem sprzedaży po III kw. br.

(materiały prasowe)
Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć drogerii Hebe osiągnęła po dziewięciu miesiącach br. sprzedaż na poziomie 115 mln euro, co oznacza 36 proc. więcej niż w poprzednim roku (33,1 proc. wzrost według stałego kursu walut).

Inwestycje w wysokiej jakości, ekskluzywne marki są jednym z kluczowych czynników, które doprowadziły do ​​sukcesu firmy Hebe.

Dzięki ponad 2 milionom kart lojalnośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2024 / 13:56
StoryEditor
Konsumenci mają problem z zaufaniem do producentów żywności i sklepów. Wiemy czego obawiają się klienci! [RAPORT]
55 proc. Europejczyków nie ufa żywności (fot. Shutterstock)

Aż 55 proc. Europejczyków nie ufa żywności, którą kupują w sklepach, a produkowanej nie tylko przez międzynarodowe firmy, ale także lokalne przedsiębiorstwa. Zauważalny jest też spadek zainteresowania zdrowym żywieniem wśród Europejczyków. Źródłem narastających problemów jest m.in. brak zaufania do przemysłu spożywczego, czyli firm, które produkują i sprzedają klientom produkty.

Pewność konsumentów dotycząca bezpieczeństwa i jakości żywności w sektorze spożywczym jest niska i nie udało jej się poprawić w ciągu ostatnich lat. To przekłada się w bezpośred...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 14:44
StoryEditor
Silny wzrost na rynku nieruchomości komercyjnych. Transakcje w pierwszym półroczu sięgnęły 1,76 mld euro
Krzysztof Misiak, dyrektor zarządzający Cushman & Wakefield w Polsce (fot. mat. pras.)

Agencja Cushman & Wakefield szacuje wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie 2024 r. na 1,76 mld euro, co stanowi blisko 80-procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2023 r. Na rynku widoczna jest wzmożona aktywność funduszy inwestycyjnych, w tym podmiotów z polskim kapitałem. Eksperci Cushman & Wakefield prognozują, że całoroczny wolumen inwestycyjny może osiągnąć aż 4 mld euro.

Krzysztof Misiak, dyrektor zarządzający Cushman & Wakefield w Polsce wskazuje, że w pierwszym półroczu nastąpiło wyraźne odbicie sektora nieruchomości komercyjnych, a ponad 1,7 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 23:38