13.04.2017 / 11:24
StoryEditor

Rossmann rozwija aplikację mobilną

Sieć drogerii Rossmann uruchomiła nową aplikację mobilną Rossmann PL i wirtualną kartę lojalnościową Klub Rossmanna. Projekt jest z jednaj strony programem lojalnościowym, zaś z drugiej umożliwia uczestnikom korzystanie z licznych udogodnień i promocji, które zostaną dla nich przygotowane w sklepach i internecie.

Członkowie Klubu Rossmanna będą mogli zdobywać rabaty i regularnie otrzymywać oferty dopasowane do ich potrzeb. Otrzymają powiadomienia o najnowszych promocjach, a także 20 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 19:37
StoryEditor
Kaufland rozpędza się do setki. Sieć inwestuje w sieć stacji ładowania samochodów w całej Polsce
Kaufland systematycznie rozszerza swoją obecność w Niemczech

Kaufland Polska kontynuuje inwestycje w nowoczesną infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych. Od początku marca klienci sieci mają już dostęp do prawie 100 stacji ładowania zlokalizowanych na parkingach przy marketach w całym kraju.

Sieć Kaufland Polska inwestuje w infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych i już na początku marca udostępniła 97 stacji ładowania na parkingach przy swoich marketach w c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 11:23
StoryEditor
Czy kakao zaczyna brakować nawet w Ameryce? Nestlé wprowadza "innowacyjny" produkt, który ogranicza użycie czekolady
Nestlé wprowadza ”innowacyjny” produkt, który ogranicza użycie czekolady (fot. testing/Shutterstock.com)

Nestlé wprowadza na rynek meksykański linię Choco Trio – produkt łączący mleczną czekoladę z chrupiącym ciastkiem. Choć producent reklamuje go jako nowatorskie doświadczenie, w Polsce takie połączenie funkcjonuje od lat. Czekolada z nadzieniem biszkoptowym czy herbatnikowym to rozwiązanie dobrze znane konsumentom, jednak globalny koncern prezentuje je jako świeże spojrzenie na kategorię słodyczy.

Choco Trio to jeden z produktów linii Chocobakery, która obejmuje także Choco Cookies – kruche ciastka z kremowym nadzieniem czekoladowym oraz Choco Biscuit – klasyczne połącz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. marzec 2025 09:09