16.02.2024 / 14:00
StoryEditor

Rossmann bierze przykład z Biedronki i Żabki. Specjalne ceny tylko dla posiadaczy apki w drogeriach sieci to już norma

Rossmann ruszył z promocjami cenowymi zarezerwowanymi włącznie dla posiadaczy aplikacji mobilnej (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Rossmann stawia na skuteczniejsze pozyskiwanie i lepsze wykorzystanie danych o klientach. Dowodzą tego dwie ceny, jakie zaczęły pojawiać się na etykietach coraz większej liczby produktów dostępnych w drogeriach tej sieci.

Muszę przyznać, że do niedawna nie przyglądałam się zbyt uważnie cenom widniejącym na etykietach produktów, które kupowałam w drogeriach Rossmann. Wiedziałam, że zasa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 12:49
StoryEditor
Avia otwiera kolejną stację paliw. To pierwszy obiekt w Miejscu Obsługi Podróżnych
Pierwszy MOP pod marką Avia. Obiekt mieści się w miejscowości Moczydło (fot. Materiały prasowe)

Grupa Unimot, właściciel stacji AVIA w Polsce i Ukrainie, otworzyła swoją pierwszą placówkę w Miejscu Obsługi Podróżnych (MOP). Jest to kolejny krok w rozwoju marki, która przekroczyła liczbę 140 obiektów w naszym kraju. W najnowszym z nich, klienci oprócz szerokiego wyboru paliw, mogą też zjeść w restauracji oraz zrobić zakupy w sklepie SPAR Express.

Nowo otwarta stacja AVIA w Moczydle, zlokalizowana w województwie małopolskim, znajduje się w Miejscu Obsługi Podróżnych przy drodze ekspresowej S7 - głównej arterii komunik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 14:04
StoryEditor
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi (fot. Shutterstock)

Z powodu inflacji, przez którą ceny wciąż rosną, nie ma się co dziwić, że smart-shopping w Polsce robi się coraz bardziej popularny. Gdzie najwięcej kupują sprytni kupujący i jakie narzędzia wykorzystują najczęściej?

Smart-shopperzy to konsumenci, którzy planują zakupy, starając się uzyskać jak najwyższą wartość przy jak najniższych kosztach. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka świadomoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 19:44