17.02.2020 / 13:44
StoryEditor

Po zaostrzeniu przepisów, w Polsce szybko ubywa aptek. Ma to swoje plusy

Apteka Zdrowit w Łodzi, Armii Krajowej (fot. Konrad Kaszuba)
Po wprowadzeniu przepisów utrudniających uruchamianie nowych aptek, w ubiegłym roku liczba tych placówek spadła o 533, a rok wcześniej 438. Na cztery zamykane placówki otwierana jest tylko jedna. Jednak firma Grand Thornton przekonuje, że ten proces może być korzystny zarówno dla aptekarzy, farmaceutów, jak i dla klientów aptek – relacjonuje portal money.pl.

Aptek w Polsce bardzo szybko ubywa. Obecnie, według danych firmy doradczej Grand Thornton, jest ich niespełna 14,2 tys. Miesięcznie ubywa ich 60 miesięcznie, a nowych otwiera si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 08:31
StoryEditor
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny Netto Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025
Marcin Grossy dyrektor operacyjny Netto Polska (fot. Netto Polska)

Dyrektor operacyjny Netto Polska Marcin Grossy wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025, który odbędzie się już 1 kwietnia w Warszawie. Menedżer weźmie udział w fireside chacie pt. "Nowy konsument, nowy koncept, nowe otwarcie".

W trakcie dyskusji Marcin Grossy opowie o tym, jak nowy koncept sklepu Netto 4.0 odpowiada na potrzeby konsumentów i wyzwania rynkowe. Rozmowa z przedstawicielem duńskiej sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 12:14
StoryEditor
Dino coraz bliżej Biedronki! Sieć supermarketów może otwierać wkrótce niemal 400 sklepów rocznie i generować niemal 50 mld zł przychodu
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

W 2024 r. spółka Dino Polska otworzyła 283 nowe sklepy, a rok wcześniej dodała do sieci 250 marketów. Dino ponownie przyspiesza z otwarciami i już wkrótce - zdaniem analityków - może przeskoczyć tempo rozwoju z lat 2022 i 2021, gdy operator uruchomił kolejno 344 i 343 sklepy.

Na koniec 2024 r. spółka Dino Polska miała 2688 supermarketów. Władze firmy sygnalizują, że w kolejnych latach będą przyspieszać tempo rozwoju. Nie zdradzają jednak konkretnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 14:17