22.10.2016 / 10:53
StoryEditor

PKN Orlen rozwija ofertę spożywczą i gastronomiczną na stacjach

Oferta gastronomiczno-kawiarniana na stacji PKN Orlen (materiały prasowe, PKN Orlen)
PKN Orlen zanotował w ciągu pierwszych 9 miesięcy br. Wzrost sprzedaży pozapaliwowej o 2 proc. (r/r), w tym: wzrost w Polsce o 6 proc., w Czechach o 11 proc., na Litwie o 1 proc. i w Niemczech o 1 proc.

Na koniec III kw. br. PKN Orlen zarządzał siecią 2710 stacji benzynowych, co oznacza wzrost ich liczby o 21 (r/r), w tym: wzrost w Niemczech o 14 i Czechach o 15 stacji oraz sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2024 / 13:44
StoryEditor
Ile zamierzamy wydać na potrawy, które znajdą się na świątecznych stołach? Cena wciąż ważna, ale... [BADANIE]

W tym roku na przedświątecznych zakupach spożywczych najwięcej osób będzie kierowało się ceną – 78,5 proc. Jednak rdr. spadło jej znaczenie o 4,1 p.p. W dalszej kolejności będzie liczyć się promocja – 70,1 proc., jakość – 53,3 proc., własne doświadczenie – 34,9 proc., a także dostępność – 24,7 proc. (27,6 proc.). Polacy najczęściej zamierzają wydać na produkty dla jednej osoby przy stole 101-200 zł – 25,8 proc. Przedział 201-300 zł wskazuje 18,8 proc. rodaków. Z kolei 12,9 proc. konsumentów nie umie się określić. Sumę powyżej 500 zł podaje 11,8 proc. badanych, a kwotę do 100 zł deklaruje 11,1 proc. I tutaj widać spadek udziału tego pierwszego wydatku o 2,1 p.p. rok do roku.

Badanie Grupy BLIX i UCE Research pokazuje, co zadecyduje o zakupie art. spożywczych na święta. Najwięcej wskazań ma cena – 78,5 proc. (w ubiegłym roku – 82,6 proc.).

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 11:08
StoryEditor
InPost idzie śladem Euronetu - stawia sezonowe maszyny
W górach stanął już pierwszy mobilny Paczkomat (fot. Inpost/Linkedin)

Po uruchomieniu urządzeń na wybranych lotniskach InPost postanowił przetestować swoją usługę w popularnych polskich kurortach zimowych. Pierwszy paczkomat już stanął.

Nasze maszyny są tam, gdzie ich potrzebujecie, ale tym razem podnosimy poprzeczkę! Przygotowaliśmy dla Was zimową nowość, która ułatwi życie wszystkim fanom zimowych przygód – M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 18:41