26.03.2020 / 09:13
StoryEditor

Niespotykana akcja trzech największych niemieckich sieci drogerii

dm, Rossmann i Müller łącznie prowadzą w Niemczech ponad 5 tys. sklepów (fot. materiały prasowe)
Sieci dm, Rossmann i Müller, trzech największych operatorów drogeryjnych na niemieckim rynku zorganizowały wspólnie bezprecedensową akcję informacyjną, która ma w założeniu pomóc pracownikom i klientom w przetrwaniu epidemii koronawirusa. Hasłem akcji jest #füreinander, co po polsku znaczy #dla_siebie_nawzajem.

Detaliści wydali oświadczenie następującej treści:

Nasze sieci drogeryjne, skupiające łącznie ponad 5000 sklepów, normalnie ostro ze sobą konkurują. Ale co dziś znaczy słowo...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 11:25
StoryEditor
Hiszpanie zasilają Dr Gerarda. Firma uruchamia nowe linie produkcyjne i zwiększa zatrudnienie
Dzięki czterem nowym liniom w dwóch fabrykach firma Dr Gerard ma docelowo zwiększyć produkcję o kilka tysięcy ton ciastek rocznie (fot. materiały prasowe)
Firma Dr Gerard, której właścicielem od października ub.r. jest hiszpańska grupa Adam Foods Biscuit inwestuje w rozwój zakładów w Radzyniu oraz Międzyrzecu Podlaskim. Uruchomione w nich zostaną cztery nowe linie produkcyjne. Rozbudowa zakładów jest połączona ze znacznym powiększeniem załogi.

Inwestycje w zaplecze produkcyjne są potwierdzeniem słów Jarosława Zawadzkiego, prezesa firmy Dr Gerard, który jesienią zapowiadał, że pod skrzydłami Adam Foods Biscuit ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 17:33
StoryEditor
Marta Marczak nowym członkiem zarządu i dyrektorem marketingu firmy Bracia Sadownicy
Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Bracia Sadownicy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Od maja Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Bracia Sadownicy. Tym samym zakończyła siedmioletnią współpracę z PwC Polska.

Marta Marczak jest z wykształcenia socjologiem, od 19 lat pracuje jako strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 20:22