03.07.2023 / 13:40
StoryEditor

Jaki udział w sprzedaży kategorii produktów dla zwierząt w drogeriach DM mają marki własne?

Marka własna Dein Bestes sieci DM Drogerie (DM)
Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów DM Polska wskazuje, że w ciągu ostatniego roku drogerie zanotowały kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży produktów marki własnej dedykowanych kotom i psom. Z czego to wynika? Jak wyglądają udziały private label dla zwierząt w sprzedaży DM w Polsce?

Dein Bestes to marka własna DM, która powstała w latach 90-tych. W jej asortymencie znajdują się zbilansowane karmy, w tym karmy Premium, oraz akcesoria i artykuły do higieny dl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 11:22
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Zawsze umieliśmy dostosować się do lokalnych gustów, nigdy nie próbując narzucać naszych, polskich
Marek Bucior, szef CEDC (ZP PPS)

– Jesteśmy liderem i nie będzie łatwo nas zdetronizować. Od przejęcia (CEDC przez Maspex – przyp.red) minęły dwa lata, ten proces integracji nauczył nas wielu rzeczy. Chcemy na pewno uporządkować biznes alkoholowy – nie tylko w Polsce, ale też w krajach, z którymi współpracujemy. Chcemy przekazać nasze know-how do rynków zagranicznych, bo wiemy, jak nasza pozycja lidera w Polsce została zbudowana – mówi w rozmowie z naszym portalem Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Pracował Pan na wielu rynkach Europy Wschodniej i południowej, między innymi w Rumunii, Czechach, na Słowacji czy na Węgrzech. Ma pan doskonałe rozpoznanie tych rynków. Jak wygl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 08:45
StoryEditor
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rozsną, ale z mniejszą dynamiką (fot. Garetsworkshop)

Ceny w sklepach detalicznych w Polsce nadal rosną, chociaż tempo podwyżek nieco spowolniło. O ile podrożały grudniowe zakupy według ajnowszego raportu „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytet WSB Merito?

Według raportu, produkty w sklepach w grudniu podrożały średnio o 5,6 proc. r/r. Jak informują eksperci, wzrost ten obejmuje wszystkie 17 monitorowanych kategorii produktów, tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 11:51