26.02.2021 / 14:44
StoryEditor

Drogerie podbierają klientów innym sieciom handlowym. Polacy zaopatrują się w nich nie tylko w kosmetyki

Poza kosmetykami, w drogeriach klienci chętnie kupują chemię gospodarczą, suplementy diety, przekąski i napoje, pieluszki, karma dla zwierząt, rajstopy – podał portal wiadomoscikosmetyczne.pl, powołując się na badania firmy PMR za 2020 r.

Największy udział w sprzedaży asortymentu pozakosmetycznego mają duże sieci drogeryjne. Jak wynika z danych PMR za 2020 r. największy udział w przychodach z tych kategorii posia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.02.2025 / 15:05
StoryEditor
Jest nowa moneta kolekcjonerska - z Batmanem! Dostępność? Tylko 100 sztuk na świecie
Na rynku pojawiła się kolekcjonerska moneta z Batmanem w roki głównej (fot. mat.pras.)

20 lutego 2025 roku Warner Bros. Discovery Global Consumer Products wspólnie z Mennicą Gdańską zaprezentowały nową kolekcjonerską monetę The Batman, inspirowaną filmem "The Batman" produkcji Warner Bros. Pictures. Moneta przedstawia wizerunek kultowego Mrocznego Rycerza DC, waży 200 gramów i została wybita z czystego srebra próby.999.

W ramach umowy licencyjnej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products Mennica Gdańska wprowadza na rynek monetę, której rewers przedstawia Batmana w dynamicznej pozie, z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 08:31
StoryEditor
Marki własne napędzają rynek FMCG w Europie. Sprzedaż sięga 352 mld euro
Prywatne marki napędzają rynek FMCG w Europie. Sprzedaż sięga 352 mld euro (fot. Sebastian Rennack)

Sprzedaż produktów marek własnych w Europie osiągnęła w ubiegłym roku rekordowy poziom 352 mld euro. To właśnie one stały się głównym motorem napędowym wzrostu sektora FMCG, przyczyniając się do odbudowy rynku po wcześniejszych spadkach. Jaki jest ich udział?

Wartość całego rynku FMCG wzrosła o niemal 100 mld euro w stosunku do 2022 roku, osiągając 924 mld euro. Dane opublikowane przez organizację producentów marek własnych (PLMA) or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 14:25