06.07.2021 / 09:28
StoryEditor

Digitalizacja witryn w sieci Drogerii Natura

Firma Solix wspiera rozwiązania cyfrowe Drogerii Natura (materiał partnera)
Drogeria Natura dołączyła do sieci handlowych, które wprowadziły do swoich przestrzeni nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Projekt zrealizowała firma SOLIX, która jest liderem rozwiązań Digital Signage w Polsce. Digitalizacja witryn miała na celu uatrakcyjnienie treści informacyjnych oraz reklamowych. 

Coraz więcej firm z branży retail decyduje się na wykorzystanie technologii Digital Signage w swoich sklepach.  Na taki krok zdecydowała się sieć Drogerie Natura, która przy współpracy z firmą SOLIX, w bardzo szybkim czasie zainstalowała w lokalizacjach sieci po kilka ekranów umieszczonych na dedykowanych standach, co znacznie usprawniło komunikację z potencjalnymi klientami przed drogerią. 

Podczas digitalizacji witryn bardzo ważna była dla nas kompleksowość usługi i szybkość jej wdrożenia, co udało się zrealizować. – podkreśla Aleksandra Bandych, Manager ds. Visual Merchandisingu sieci Drogerii Natura.

Prezentowane za pośrednictwem monitorów reklamowych treści są dla konsumentów o wiele bardziej atrakcyjne wizualnie i powodują większe zaangażowanie, co potwierdza badanie przeprowadzone przez Kantar TNS i Samsung Electronics Polska. Według jego wyników, ekrany Digital Signage efektywnie prezentują ofertę produktową i w dużym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.  

Współpraca firmy SOLIX z siecią Drogerii Natura obejmowała zainstalowanie nowoczesnych monitorów, zaprojektowanie i wyprodukowanie obudów oraz wsparcie przy tworzeniu profesjonalnych i efektywnych treści promocyjnych. Do tych celów specjaliści SOLIX wybrali ekrany Samsung z optymalną jasnością dla centrów handlowych, co gwarantuje zawsze czytelny i wyraźny przekaz. Kluczowym w całym projekcie digitalizacji był także system do zarządzania, dzięki któremu można łatwo i kompleksowo sterować treściami. 

Do projektu nieprzypadkowo został wybrany system Magic Info, który jest rozwijany przez producenta monitorów Samsung i pozwala na intuicyjne i sprawne zarządzanie całą siecią monitorów z jednego dowolnego miejsca, bez konieczności instalacji zewnętrznych urządzeń. Było to kluczowe m.in. dla zastosowania obudowy monitora w wersji slim – zaznacza Mateusz Sepioło, Wiceprezes SOLIX.

Oferujemy rozwiązania technologiczne, które będą standardem w branży za parę lat. W przypadku Drogerii Natura postawiliśmy na monitory Samsung serii QHR o jasności 700nit, które są optymalne do stosowania w centrach handlowych – korespondują ze specyfiką wnętrza oraz działają w trybie ciągłym. A co ważniejsze – posiadają 36-miesięczną gwarancję - dodaje Marcin Sas, Key Account Manager z Samsung Electronics Polska.

Zamiana dotychczasowych materiałów reklamowych w formie papierowej i przeniesienie ich na monitory nadając im formę dynamiczną, stanowi duże ułatwienie podczas prezentacji treści i jej podmiany, zwłaszcza w obecnej sytuacji wielu ograniczeń i zmian spowodowanych pandemią COVID-19. Nowe technologie dodatkowo umożliwiają podzielenie ekranu na dwie części, tak aby na jednej wyświetlały się treści stricte reklamowe, a na drugiej komunikaty związane z zachowaniem bezpieczeństwa i standardów higienicznych, o których musi dziś pamiętać każdy konsument, dokonujący zakupów w przestrzeni publicznej.

Więcej informacji: www.solix.pl 
 

 

15.01.2025 / 11:52
StoryEditor
Powstaje Koalicja dla Gotówki. Kto za nią stoi i jakie ma cele?
Gotówka (fot. Canva)

W środę w Warszawie oficjalnie utworzono Koalicję dla Gotówki – ruch, którego celem jest promowanie gotówki i obrona jej, jako podstawowego środka płatniczego w obrocie. Stoją za nią m.in. NSZZ „Solidarność” oraz organizacje przedsiębiorców.

„Gotówka daje Polkom i Polakom wolność wyboru, jest dobrem wspólnym i zapewnia bezpieczeństwo. W sposób szczególny mogliśmy tego doświadczyć w czasie kryzysu związanego z korona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 14:43
StoryEditor
Roślinne alternatywy mięsa i nabiału wreszcie na swoim. Nowa kategoria klasyfikacji PKD
Na zdj. produkt marki Beyond Burger (fot. calimedia/Shutterstock)

Od 1 stycznia 2025 roku weszła w życie nowa klasyfikacja PKD, w której ujęte są roślinne alternatywy mięsa i nabiału jako oddzielne kategorie. Branża liczy na lepszą rozpoznawalność i bardziej precyzyjne zbieranie danych statystycznych.

Do tej pory roślinna branża musiała korzystać z kategorii 10.89.Z dotyczącej produkcji pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowanej. Polski Związek Produc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 09:02