06.07.2021 / 09:28
StoryEditor

Digitalizacja witryn w sieci Drogerii Natura

Firma Solix wspiera rozwiązania cyfrowe Drogerii Natura (materiał partnera)
Drogeria Natura dołączyła do sieci handlowych, które wprowadziły do swoich przestrzeni nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Projekt zrealizowała firma SOLIX, która jest liderem rozwiązań Digital Signage w Polsce. Digitalizacja witryn miała na celu uatrakcyjnienie treści informacyjnych oraz reklamowych. 

Coraz więcej firm z branży retail decyduje się na wykorzystanie technologii Digital Signage w swoich sklepach.  Na taki krok zdecydowała się sieć Drogerie Natura, która przy współpracy z firmą SOLIX, w bardzo szybkim czasie zainstalowała w lokalizacjach sieci po kilka ekranów umieszczonych na dedykowanych standach, co znacznie usprawniło komunikację z potencjalnymi klientami przed drogerią. 

Podczas digitalizacji witryn bardzo ważna była dla nas kompleksowość usługi i szybkość jej wdrożenia, co udało się zrealizować. – podkreśla Aleksandra Bandych, Manager ds. Visual Merchandisingu sieci Drogerii Natura.

Prezentowane za pośrednictwem monitorów reklamowych treści są dla konsumentów o wiele bardziej atrakcyjne wizualnie i powodują większe zaangażowanie, co potwierdza badanie przeprowadzone przez Kantar TNS i Samsung Electronics Polska. Według jego wyników, ekrany Digital Signage efektywnie prezentują ofertę produktową i w dużym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.  

Współpraca firmy SOLIX z siecią Drogerii Natura obejmowała zainstalowanie nowoczesnych monitorów, zaprojektowanie i wyprodukowanie obudów oraz wsparcie przy tworzeniu profesjonalnych i efektywnych treści promocyjnych. Do tych celów specjaliści SOLIX wybrali ekrany Samsung z optymalną jasnością dla centrów handlowych, co gwarantuje zawsze czytelny i wyraźny przekaz. Kluczowym w całym projekcie digitalizacji był także system do zarządzania, dzięki któremu można łatwo i kompleksowo sterować treściami. 

Do projektu nieprzypadkowo został wybrany system Magic Info, który jest rozwijany przez producenta monitorów Samsung i pozwala na intuicyjne i sprawne zarządzanie całą siecią monitorów z jednego dowolnego miejsca, bez konieczności instalacji zewnętrznych urządzeń. Było to kluczowe m.in. dla zastosowania obudowy monitora w wersji slim – zaznacza Mateusz Sepioło, Wiceprezes SOLIX.

Oferujemy rozwiązania technologiczne, które będą standardem w branży za parę lat. W przypadku Drogerii Natura postawiliśmy na monitory Samsung serii QHR o jasności 700nit, które są optymalne do stosowania w centrach handlowych – korespondują ze specyfiką wnętrza oraz działają w trybie ciągłym. A co ważniejsze – posiadają 36-miesięczną gwarancję - dodaje Marcin Sas, Key Account Manager z Samsung Electronics Polska.

Zamiana dotychczasowych materiałów reklamowych w formie papierowej i przeniesienie ich na monitory nadając im formę dynamiczną, stanowi duże ułatwienie podczas prezentacji treści i jej podmiany, zwłaszcza w obecnej sytuacji wielu ograniczeń i zmian spowodowanych pandemią COVID-19. Nowe technologie dodatkowo umożliwiają podzielenie ekranu na dwie części, tak aby na jednej wyświetlały się treści stricte reklamowe, a na drugiej komunikaty związane z zachowaniem bezpieczeństwa i standardów higienicznych, o których musi dziś pamiętać każdy konsument, dokonujący zakupów w przestrzeni publicznej.

Więcej informacji: www.solix.pl 
 

 

19.11.2024 / 11:24
StoryEditor
Smyk, największa w Polsce sieć z produktami dla dzieci, osiąga liczbę 250 placówek stacjonarnych
Sieć Smyk uruchamia sklep nr 250 (mat. prasowe)

Od 21 listopada w nowo otwartym centrum handlowym Aura Park w Garwolinie (woj. mazowieckie) rozpocznie pracę sklep sieci Smyk, oferujący wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Będzie to 250. placówka sieci.

Otwarcie nowego sklepu oznacza kontynuację rozwoju sieci Smyk, której misją jest odpowiedź na potrzeby rodziców i dzieci, poprzez oferowanie różnorodnych artykułów „pod jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:04
StoryEditor
Inflacja cen produktów spożywczych w Polsce napędza wyniki Biedronki [ANALITYCY]
Kasy w sklepie sieci Biedronka (fot. Jeronimo Martins Polska)

Dom maklerski Trigon, w swojej najnowszej analizie, wydał rekomendację "kupuj" dla spółki Jeronimo Martins, z ceną docelową na poziomie 19,5 euro, co oznacza potencjalny wzrost o 15 proc. Co się dzieje, że pomimo trudnej sytuacji w handlu, eksperci z optymizmem patrzą w przyszłość?

Przełomowa dla wyników grupy ma być poprawa warunków inflacyjnych w Polsce, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki Biedronki. Z przewidywanym odbiciem inflacji na produkty ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 07:06