27.04.2017 / 09:19
StoryEditor

Anwim zapowiada inwestycje w rozwój i nowe koncepty na stacjach sieci Moya

Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 1
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 2
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 3
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
- W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci stacji Moya na 2017 r.? Firma zapowiadała, że chce mieć 250 stacji do roku 2019, z czego 50 obiektów będzie stacjami własnymi.

W ubiegły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 09:38
StoryEditor
Producent żywności dla dzieci z UE kontynuuje działalność w Rosji
Hipp prowadzi także fabrykę na Ukrainie, która jak dotąd nie ucierpiała w wyniku rosyjskich ataków

Hipp, niemiecki producent żywności dla dzieci, nadal prowadzi działalność biznesową w Rosji - pomimo trwającej w Ukrainie wojny. Firma powołuje się na prawo ONZ.

Zdaniem niemieckiego producenta, kontynuacja działalności firmy na terenie Rosji jest zgodna z prawem do żywności, zagwarantowanym przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Prawo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 23:28
StoryEditor
Sieć Netto dzięki poolingowi opakowań zwrotnych mocno zredukowała emisję CO2
Dyskont Netto 3.0 w koncepcie convenience w Szczecinie (Netto Polska)

W 2019 roku Netto wprowadziło do swojego łańcucha dostaw usługi poolingowe w zakresie opakowań zwrotnych jako element systemu gospodarki obiegu zamkniętego. Dzięki temu sieci udało się zredukować od tego czasu emisję CO2 do atmosfery już o ponad 13 tysięcy ton, co przekłada się na zrównoważenie emisji spalin ponad 2 tysięcy aut osobowych. To odpowiednik „pracy”, którą wykonują w tym zakresie 173 hektary lasu.

- Jest to efekt poszukiwania przez Netto nowych rozwiązań, które pozwolą naszej sieci działać w bardziej zrównoważony sposób. To niezwykle ważny element filozofii całej Grupy Sa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2024 04:10