26.04.2024 / 09:29
StoryEditor

Douglas ma już 150 sklepów w Polsce. Firma stawia na omnichannel

Perfumeria Douglas w Lesznie (fot. Douglas)
Nowa perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie prezentuje najbardziej aktualny koncept i portfolio marek, a jednocześnie oferuje szereg usług, łączących świat offline z online.

Pierwsza placówka sieci Douglas w Polsce wystartowała ponad 23 lata temu. Co jednak istotne, od ubiegłego roku marka otworzyła 17 nowych lokalizacji w Polsce oraz zainwestowała w przebudowę 21 istniejących perfumerii. Douglas konsekwentnie rozszerza swoją ofertę, wprowadzając ponad 90  nowych marek rocznie,  w tym takich jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

– Rynek beauty jest bardzo dynamiczny i kształtowany przez zmieniające się trendy konsumenckie. Perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie to koncepcja, z którą rozwijamy się z sukcesem w miastach o średniej liczbie mieszkańców. Klient znajduje tam nie tylko najważniejsze marki z obszaru premium beauty, ale również najnowsze trendy z social mediów – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Polska & CEE.

Dodaje, że niezmiennym elementem konceptu Douglas są dobrze wyszkoleni konsultanci beauty i unikatowe usługi. Strategia firmy polega bowiem również na edukowaniu i budowaniu lojalności przez jakość, dobre doznania zakupowe i dodatkowe usługi.

– Nasze sklepy stanowią istotny element strategii omnichannel, a osiągnięcie liczby 150 perfumerii w Polsce to kolejny kamień milowy w realizacji naszych długoterminowych celów – dodaje Mosurek-Zava.

Prawie 200 mkw. i topowe marki

Nowa perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie zajmuje powierzchnię 196 mkw. i jest drugą perfumerią w tym mieście. W asortymencie znajduje się ponad 80 marek, w tym renomowane globalne marki premium, takie jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent czy Sensai. Oferta Douglas w Lesznie to też  bezpłatne, spersonalizowane konsultacje doboru odpowiednich produktów

do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo perfumeria oferuje bezpłatną konsultację stanu skóry twarzy oraz bezpłatny 15-minutowy makijaż.

W ramach strategii rozwoju „Let it Bloom”, Douglas nieustannie poszerza swoją ofertę produktową, oferując obecnie ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdrożyła nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży. Jak to wygląda w rzeczywistości? Klienci mają możliwość odbioru zakupów internetowych w perfumerii poprzez usługę click & collect, a także mogą korzystać z pomocy doradców kosmetycznych w sklepie do zakupów online, wybierając z porfolio marek dostępnego na douglas.pl. Mogą również zarezerwować usługi w perfumerii przez stronę internetową oraz skorzystać ze sprzedażowych eventów live na stronie internetowej e-shopu.

Grupa Douglas to jeden z europejskich liderów sprzedaży kosmetyków. W roku obrotowym 2022/23 wygenerowała sprzedaż netto w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 tys. osób w całej Europie.

12.11.2024 / 09:24
StoryEditor
Projekt ustawy ustanawiającej Wigilię dniem wolnym od pracy został skierowany pod obrady komisji sejmowych

Sejm pochylił się w piątek wieczorem nad projektem ustawy ustanawiającej Wigilię dniem wolnym od pracy. Posłowie skierowali projekt pod obrady komisji polityki rodzinnej oraz gospodarki. Projektodawcy chcą przeprowadzić zmiany jeszcze w tym roku, choć środowiska biznesowe ostrzegają przed potencjalnymi negatywnymi skutkami takiego pośpiechu.

W trakcie debaty nad projektem ustawy dotyczącej ustanowienia Wigilii dniem wolnym od pracy posłowie odrzucili wniosek, by skierować go od razu do drugiego czytania, co zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 19:14
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka notuje ponad 10-proc. wzrost sprzedaży. Jednak wyniki największego detalisty w Polsce nadal są pod ogromną presją!
Biedronka w Warszawie

Sprzedaż Grupy Jeronimo Martins wzrosła po dziewięciu miesiącach 2024 r. o 10,3 proc. do 24,8 mld euro, zaś przy stałym kursie wymiany o 4,7 proc. Wyniki Biedronki w III kw. br. nie zachwycają. Firma ciągle jest pod ogromną presją ze strony rosnących kosztów i deflacji w koszyku produktowym, co widać m.in. po spadkach sprzedaży porównywalnej i niższej marży.

Jak wskazują władze Jeronimo Martins pomimo trudnych warunków rynkowych sieci handlowe należące do grupy utrzymały konkurencyjność cenową i wzmocniły swoją propozycję wartości. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 06:17