07.01.2025 / 07:30
StoryEditor

Dino przyspiesza tempo rozwoju! Sieć mocno zwiększyła liczbę otwarć sklepów w minionym roku! Ile placówek handlowych ma już polska sieć marketów?

Sklep sieci Dino Polska (fot. Shutterstock)

Spółka Dino Polska poinformowała, że w 2024 r. otworzyła 283 nowe sklepy. Dla porównania, rok wcześniej Dino uruchomiło 250 marketów.

Niemal 300 nowych punktów sprzedaży to lepszy wynik otwarć niż w 2023 r., ale i tak gorszy od chociażby tego z 2022 r., gdy Dino otworzyło 344 sklepy. Z kolei w roku 2021 s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 14:04
StoryEditor
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi (fot. Shutterstock)

Z powodu inflacji, przez którą ceny wciąż rosną, nie ma się co dziwić, że smart-shopping w Polsce robi się coraz bardziej popularny. Gdzie najwięcej kupują sprytni kupujący i jakie narzędzia wykorzystują najczęściej?

Smart-shopperzy to konsumenci, którzy planują zakupy, starając się uzyskać jak najwyższą wartość przy jak najniższych kosztach. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka świadomoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 08:46
StoryEditor
Meghan, księżna Sussex, wprowadza na rynek nową markę, pod którą będzie oferować... dżemy
Księżna Meghan wraz z księciem Harry‘m zdecydowali się działać na własną rękę. Księżna rozwija więc działalność biznesową. Będzie sprzedawać... dżemy (fot. media społecznościowe)

Księżna próbuje swoich sił w biznesie. Ogłosiła właśnie powstanie nowej marki lifestylowej. Pod logiem As Ever oferować będzie m.in… dżemy.

Księżna Meghan wygasza swoją dotychczasową markę American Riviera Orchard, która jest odniesieniem do części Kalifornii w USA, w której mieszka z księciem Harrym. Jak powiedzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. luty 2025 10:39